הח"כ והשר לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר – נפטר

    כיהן כשר הביטחון, שר הבינוי והשיכון, שר התקשורת, שר התשתיות הלאומיות ושר התעשייה, המסחר והתעסוקה
    איתי גדסי No Comments on הח"כ והשר לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר – נפטר

    מבית החולים איכילוב נמסר בשעה האחרונה על פטחרתו של חבר הכנסת והשר לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר • בן אליעזר עלה עם הוריו בהיותו נער מעיראק. שנים רבות שירת בצה"ל, ולאחר פרישתו מהצבא לפוליטיקה, והיה חבר בכנסת ישראל משך 20 שנים • בן 80 במותו

    צילום: Flash90
    כיהן כשר הביטחון, שר הבינוי והשיכון, שר התקשורת, שר התשתיות הלאומיות ושר התעשייה, המסחר והתעסוקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית החולים איכילוב הלך בשעה האחרונה לעולמו חבר הכנסת והשר לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר. הוא התמודד עם מחלה ממושכת, ואושפז לפני מספר שבועות בבית החולים אסף הרופא. הלילה הועבר לבית החולים איכילוב, ושם נפטר.

    בן אליעזר עלה עם הוריו בהיותו נער מעיראק. שנים רבות שירת בצה"ל, והיה בין היתר מפקד אזור יהודה ושומרון. לאחר פרישתו מהצבא בדרגת תת אלוף, נכנס בן אליעזר לפוליטיקה, והיה חבר בכנסת ישראל משך 20 שנים. הוא אף כיהן כשר הביטחון, שר הבינוי והשיכון, שר התקשורת, שר התשתיות הלאומיות ושר התעשייה, המסחר והתעסוקה.

    בשנים האחרונות התמודד בן אליעזר עם כתבי אישום שייחסו לו עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס והלבנת הון. לפני כחודש טען עורך דינו כי "בן אליעזר במצב סופני, הבנאדם גמור, מת, הוא לא יכול לבוא לדיון, הוא עומד למות בימים הקרובים".

    ואכן, בן אליעזר נפטר לאחר שנות תרומה משמעותית במסגרת הצבאית, ושנות שירות רבות במערכת הציבורית, לפני שעמד למשפט וקודם שהוכיח את חפותו. בן 80 בפטירתו.



    0 תגובות