הגר"מ מאזוז לתלמידיו "לעולם לא אעזוב את אלי ישי"

    ש''ס הכניסה לכנסת 7 נציגים ואילו 'יחד' נותרה בחוץ. מאז ועד היום שרר מתח רב בין הרבנים העומדים בראש, כאשרבניו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל עומדים לצידו של יו"ר שס אריה דרעי
    יוסי צלניקר 2 Comment on הגר"מ מאזוז לתלמידיו "לעולם לא אעזוב את אלי ישי"

    כבר היה נראה שכל הצדדים מעוניינים להותיר את העבר מאחוריהם • הרב מאזוז לתלמידיו: "כתוב בפסוק ולא אעזוב את עמי ישראל, ראשי התיבות של עמי הם – עמאר, מזוז, ישי, הסירו דאגה מליבכם" • האם השלום הספרדי מקרטע?

    ש''ס הכניסה לכנסת 7 נציגים ואילו 'יחד' נותרה בחוץ. מאז ועד היום שרר מתח רב בין הרבנים העומדים בראש, כאשרבניו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל עומדים לצידו של יו"ר שס אריה דרעי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השיח סביב "שיחות השלום" צובר תאוצה בתקשורת החרדית, ולא מדובר בשלום עם שכננו מהגבול אלא בשלום מסוג אחר לגמרי, והוא השלום הספרדי.

    לפני שנה וחצי התקיימו הבחירות לכנסת והמגזר הספרדי החרדי רץ כהרגלו עם תנועת ש"ס ומועצת חכמי התורה, כשהעומד בראשה הוא מרן הגר"ש כהן, אך לראשונה קמה מפלגת 'יחד' שניסתה להוכיח את כוחה הפוליטי. יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי עמד בראשה והיא הונהגה על ידי מספר רבנים ספרדים ודתיים לאומים, כשהעומד בראשה הוא הגר"מ מאזוז.

    ש"ס הכניסה לכנסת 7 נציגים ואילו 'יחד' נותרה בחוץ. מאז ועד היום שרר מתח רב בין הרבנים העומדים בראש, כאשר בניו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל עומדים לצידו של יו"ר שס אריה דרעי.

    אלא שלאחרונה מתברר כי נבחרי הציבור הספרדי מאסו בפילוג ובנזק הרב הנגרם ממנו ומעוניינים לגשת בדרכי פיוס והבנה על מנת לסיים את המחלוקת המכוערת, הכל החל בהזמנה לחתונה שנשלחה לגר"מ מאזוז ע"י הראשון לציון מרן הגר"י יוסף לרגל חתונת ביתו, שם שיבח הגר"י יוסף את הגר"מ מזוז וביקש ממנו להשתתף בשמחתו, הרב מזוז לא נשאר אדיש והחזיר לראשון לציון מכתב הערכה המלווה בחיבה יתרה כלפי הרב הראשי לישראל, והמשיך בספרים עם הקדשה שנשלחו בצורה הדדית.

    אלא שעל פי המידע שמגיע לאתר 'קול חי' ככל הנראה "השלום הספרדי" לא יקרה בקרוב.

    לאתר 'קול חי' נודע כי ראש ישיבת כיסא רחמים הגר"מ מאזוז שוחח עם תלמידיו ומקורביו בסוף השבוע האחרון, ולשאלתם בעניין ההקדשות וסיפור השלום שבפתח, ענה להם הרב מזוז בדרך הרמז כי "כתוב בפסוק ולא אעזוב את עמי ישראל, ראשי התיבות של עמי הם – עמאר, מזוז, ישי. אם כך הסירו דאגה מליבכם".

    דבריו אלו של הגר"מ מזוז מלמדים כי ככל הנראה נצטרך עדיין להמתין בכל הנוגע לספקולציות לגבי השלום הספרדי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קול חי אתם מדברים על שלום ורוצים עם המפלגה שאתם עומדים אחריה על חשבון מלחמה בצד השני
      קול השלום בפיכם וחרב פיפיות בידכם

    2. 1

      נמאאאס כבר מכל זה דייייייייייי
      כמה רוע ???
      רק שס !!!!!
      כולנו אוהבים את רבי אריה
      לעולם לא יצליחו להרוס אותנו !!!