- רדיו קול חי - -

"החרדים באים בהמוניהם ומלכלכים את הפארקים"

הסתה פרועה באשדוד: "החרדים באים בהמוניהם כובשים ומלכלכים את הפארקים", אלו רק חלק מהביטויים הקשים שנרשמו במקומון "השבוע באשדוד" המתפרסם מדי יום שישי למגזר החילוני בעיר.

אין זו הפעם הראשונה שמערכת המקומון ובעליו בוחרים להשמיץ את החרדים ומאשימים אותם ב"הריסת העיר". למנחם גלילי מבעלי העיתון ועורכו הראשי יוסי אסולין חשוב מאוד לפרסם כי החרדים המבקרים, מבית שמש בני ברק ואלעד, מלכלכלים ומזהמים את הפארקים באשדוד.

"החרדים באשדוד, שכמעט השלימו את ההשתלטות על החלק המזרחי ברובעים שלמים כמו ג' ו' ח' וט', בדירות מגורים ומוסדות ציבוריים עברו לחלק המערבי: לרצועת החוף. זה החל כבר לפני כמה שנים, שפארק אשדוד ים נכבש לגמרי בימי החופש והחגים על ידי החרדים והמשיך לחוף מיעמי בפארק ה'פיראטים' ופארק לכיש. הם באים בהמוניהם ומותירים לכלוך רב", נכתב במקומון נגד החרדים.

חבר האופוזיציה במועצת העירייה עו"ד נעים שומר הצטרף לחגיגה ובראיון למקומון הוא תקף את החרדים ואמר כי "החרדים מבקשים להתרחק מפארק אשדוד ים ואני מצטרף אליהם וקורא לציבור החרדי להדיר את רגליו מהפארק ולעיריית אשדוד להרבות באירועים כאלה לכל המשפחה מילדים, בני נוער ובוגרים. מעבר לגיחוך שדבריהם בכתבה בעיתון החרדי "בכותרות" מעלים באדם חילוני כמוני, אני צופה מהניסיון שלנו בעבר שהם ינסו להשתלט על הפארק. החרדים מתנהלים בשלבים ובצורה מסודרת. היום קוראים לציבור להדיר רגליים, מחר ידרשו לקבל ימים נפרדים רק לחרדים עם פעילות שלהם. זאת אני למד על סמך העובדה שיש להם ימים נפרדים בחוף הים ולאחרונה דרשו וקיבלו ימים נפרדים בבריכת 'בית לברון'".

de861b58-87c4-4376-8882-5f3eb31df41e [1]

חבר המועצה הוסיף כי "לכן, אני חושש שהשלב הבא הם ידרשו להקצות להם ימים נפרדים בפארק עם פעילות נפרדת לחרדים. כלומר ההשתלטות של חרדים על העיר אשדוד תעלה מדרגה. לא רואים את הסוף כי לתיאבון שלהם אין גבול. אני קורא לציבור הכללי לפקוד בהמוניו את הפארק, לעשות אירועים ואת ענייניו ולא לתת לאף אחד למנוע מהם את החופש".

ראוי וחשוב לציין כי דעתו של המקומון – היא דעת יחיד בעיר, כיוון שבאשדוד עצמה מתגורר ציבור חרדי ודתי גדול, שבשונה מהגסות של המקומון – מקבל את הציבור החרדי בצורה יפה מאוד.

תגובת המקומון טרם התקבלה, לכשהיא תתקבל – היא תפורסם לאלתר.