"פשוט קטסטרופה" • חסימת כביש 1: אלפים נתקעו במשך שעות

    "דבר כזה טרם ראיתי בחיי, פקק אדיר שפשוט לא זז, עמדנו שעות בדיוק באותה נקודה". אף הוא הפנה אצבע מאשימה ואמר כי "המשטרה לא נערכה כראוי, זה היה קטסטרופה".
    דוד לזר 1 Comment on "פשוט קטסטרופה" • חסימת כביש 1: אלפים נתקעו במשך שעות

    אלפי נהגים נתקעו הלילה שעות ארוכות בפקק בלתי נגמר, בעקבות חסימת כביש 1 באזור מחלף חמד • עדויות קשות הגיעו לאתר 'קול חי': "נשים וילדים חיפשו מים, דבר כזה טרם ראיתי בחיי" • הזעם: "המשטרה לא נערכה כראוי, זה היה קטסטרופה"

    צילום: פייסבוק נתנאל אריאל
    "דבר כזה טרם ראיתי בחיי, פקק אדיר שפשוט לא זז, עמדנו שעות בדיוק באותה נקודה". אף הוא הפנה אצבע מאשימה ואמר כי "המשטרה לא נערכה כראוי, זה היה קטסטרופה".
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי נהגים נתקעו הלילה (שישי) שעות ארוכות בפקק בלתי נגמר, בעקבות חסימת כביש 1 באזור מחלף חמד בשל הריסת גשר ישן. למרות הודעת המשטרה על חסימת הכביש, השיבובים נמשכו גם בשעות הבוקר.

    סמוך לשעה 8:00, הבוקר, הודיעה המשטרה כי כביש 1, מחלף חמד נפתח לתנועה בשני הכיוונים.

    נוסעים רבים פנו לאתר 'קול חי': "עמדנו שעות רבות בפקק, ילדים ונשים חיפשו מים, זה היה נראה נורא. משהו בתפקוד המשטרה היה לא תקין, לא יתכן לסגור ציר מרכזי כזה ככה, ולהסתפק בהודעה לקונית על חסימת הכביש", סיפר חיים שהמתין למעלה מ-3 שעות בפקק.

    גם דוד עמד שעות ארוכות בפקק, לאתר 'קול חי' הוא סיפר כי "דבר כזה טרם ראיתי בחיי, פקק אדיר שפשוט לא זז, עמדנו שעות בדיוק באותה נקודה". אף הוא הפנה אצבע מאשימה ואמר כי "המשטרה לא נערכה כראוי, זה היה קטסטרופה".

    מאגף התנועה נמסר כי "עומסי התנועה נגרמו בעקבות עבודות בכביש, והנהגים התבקשו לפנות לדרכים חלופיות. בשל העבודות הודיעה המשטרה כי הקטע בכביש מספר 1 באזור מחלף חמד ייסגר לתנועה מהלילה בשעה 23:00 ועד היום בשעה 09:00 בבוקר. התנועה מופנית לעליה למחלף חמד וירידה חזרה לכביש 1".

    בנתיבי ישראל אמרו כי "הפרויקט ישפר את זרימת כלי הרכב באחד מעורקי התנועה החשובים בישראל. העבודות כוללות הוספת נתיב שלישי לאורך של 16 ק"מ משער הגיא ועד הכניסה לירושלים, שדרוג מחלפים, הרחבת השוליים, כריית מנהרות והקמת גשרים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם יש בכביש 1 עבודות מי שבאמת חשוב לו להגיע לירושלים בזמן יסע דרך 443