תיעוד מיוחד • סיכום אירוע הקיץ של 'בלב אחד' ו'קול חי'

    ישראל פריי 4 Comment on תיעוד מיוחד • סיכום אירוע הקיץ של 'בלב אחד' ו'קול חי'

    זה כבר הפך למסורת. ארגון 'בלב אחד' עורך אירוע קיץ מיוחד לילדי החולים ומשפחותיהם, אירוע המופק בשיתוף רדיו 'קול חי' • השנה נערך האירוע בפארק פרס בחולון, בהשתתפות מיטב הזמרים והשדרנים • קבלו תיעוד מיוחד לסיכום האירוע

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פארק פרס שבחולון רגיל לארח בימי בין הזמנים המוני בית ישראל שבאים לפוש מעט משגרת החיים וליהנות מבילוי משפחתי כיפי בין עשרות המתקנים שבמקום.

    גם השבוע (ג') מילאו אלפים את מדשאות הפארק הענק, אבל כל צופה מן הצד הבין שהפעם מדובר בסיפור אחר לגמרי: ילדי ארגון בלב אחד – המסייע לילדים החולים במחלות שונות-ובני משפחותיהם, באו להשתחרר לכמה שעות מהמעגל המוכר של אשפוזים, טיפולים, סבל וכאב, וליהנות מיום כיף מיוחד המוקדש כולו רק להם.

    ואכן, ניכר היה כי המארגנים עשו הכל כדי להפוך את היום הזה למהנה וחווייתי ככל האפשר עבורם. בסביבות השעה 14:00 נעצרו בזה אחר זה אוטובוסים מפוארים בפתח הפארק מתוכם ירדו מאות ילדים חולים- חלקם בכיסאות גלגלים, חלקם צועדים בכוחות עצמם, כשאליהם נלווים בני משפחותיהם ומתנדבי הארגון שכבר מזמן הפכו לסוג של בני משפחה בעצמם.

    במהלך כל שעות אחה"צ נהנו הילדים משורה ארוכה של פעילויות- מתחם מתנפחים, פינות יצירה, שייט באגם, פינת חי, דוכני מתוקים, גלידות ועוד מגוון אטרקציות ומתקנים שעמדו כולם לרשותם. צהלות השמחה של הילדים המאושרים שנשמעו ברחבי הפארק העידו יותר מכל על הצלחתו של האירוע ועד כמה הוא חשוב לבריאותם הנפשית והפיזית של הילדים.

    לאחר מספר שעות של פעילות מהנה, התכנסו אלפי המשתתפים במתחם האמפי תיאטרון המפואר שבמקום לערב מיוחד שעמד כולו בסימן הצדעה לארגון בלב אחד במלאת חמש שנים להקמתו.

    הערב נפתח בהנחיית שדר הרדיו אלעד כהן שהזמין לבמה את גדולי הזמר החסידי ברוך לוין, שמחה ליינר והמאסטרו יוחי בריסקמן שעשו את דרכם במיוחד מארה"ב כדי לשמח את הילדים. האווירה במקום הייתה מחשמלת. האמנים ביצעו ממיטב שיריהם כולל כל הלהיטים הגדולים כשהילדים, המתנדבים ובני המשפחות שרים יחד איתם בדבקות גדולה את מילות השירים.

    כשברוך לוין שר בקול הסופרן הייחודי שלו "אבינו מלכנו שלח רפואה שלמה לכל חולי עמך" לא נשארה עין אחת יבשה ברחבי הפארק

    בהמשך המופע הצטרפו לבמה גם הזמר שרוליק קלצקין וילד הפלא דודי פולק שתרמו את קולותיהם המופלאים להרמוניית הרגש והשמחה שסחפה את כל הנוכחים במקום.

    בין שיר אחד למשנהו עלו לבימת הכבוד הרב הראשי הרה"ג דוד לאו שליט"א, ראש עיריית חולון מר מוטי ששון, יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, סגן רה"ע בני ברק מנחם שפירא ועוד שורה ארוכה של רבנים ואנשי ציבור שחיזקו את ידי המתנדבים והרעיפו מילות ברכה על הארגון ופעילותו החשובה.

    הרב הראשי לישראל הרה"ג דוד לאו סיפר על היכרותו עם הארגון כאשר הוקם: "אני זוכר שלפני חמש שנים הגיע אלי בחור צעיר בשם דודי וויטמן ודיבר איתי לעשות אירוע קטן לילדים חולים, והנה ב"ה מהאירוע הקטן הזה קם וצמח דבר ענק כמו שאנחנו רואים כאן היום, אני מאחל ומקווה שהלב האחד הזה רק ילך ויתרחב כל הזמן".

    דודי וויטמן, מנכ"ל ומייסד בלב אחד אמר: "שהחיינו והגיענו לזמן הזה לציין חמש שנים של עבודת קודש, חוויות מרגשות וכל כך הרבה חיוכים של ילדים שזכינו להאיר להם את חשכת המחלה.

    אני רוצה להודות לכל מי שהיה שותף ליום המרגש הזה ובמיוחד לרב נתי פרץ שפעל רבות למען הצלחת האירוע. הקב"ה ישלם שכרכם בכפל כפליים".

    איש העסקים הרב נתי פרץ עלה לדבר ואמר: אני מודה לארגון 'בלב אחד' על היוזמה המבורכת וכן על הזכות שנפלה בחלקי לסייע לקיום האירוע אני רוצה להודות לכל מי שעזר ובמיוחד לשר הפנים הרב אריה דרעי על שיתוף הפעולה, העזרה והסיוע מאחורי הקלעים.

    לאחר מכן נערכה על הבמה הגרלה ענקית בין כל ילדי הארגון על פרסים שווים במיוחד כשהזוכה במקום הראשון קיבל את האפשרות להביע כל משאלה שיחפוץ ואנשי הארגון יגשימו אותה עבורו. בשעת לילה מאוחרת, מותשים מעייפות אבל עם חיוך רחב על השפתיים, החלו מתפזרים מאות הילדים לעבר האוטובוסים שייקחו אותם בחזרה לשגרה המוכרת בצל המחלה,



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אהבתי תלוגו של נתי אלבר!!!!!

    2. 3

      מרגש לראות כמה חסד יש בעמ"י- כל כך הרבה מתנדבים וארוע מושקע מאוד.
      ישר כח!

    3. 2

      כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      מרגש מאוד

    4. 1

      אהבתי איך הארגון המיוחד הזה נותנים את הלב לכל אחד !!
      תזכו למצוות