דרעי מזמין לדינר יוקרתי בספסופה • המחיר: 10,000 ש"ח

    המטרה שלמענה הוקם הארגון היא לתת לציבור כתובת מרכזית אליה ניתן לפנות בכל נושא הקשור ליהדות ולקבל מענה ענייני
    איתי גדסי No Comments on דרעי מזמין לדינר יוקרתי בספסופה • המחיר: 10,000 ש"ח

    דינר לארגון "בנועם" בפארק המים של הישוב ספסופה על שפת האגם, בהשתתפות יו"ר ש"ס אריה דרעי שאף נטל על עצמו את ארגון האירוע והזמנת התורמים והנדיבים • ייטלו בו חלק כ-50 איש שנדבו סכום של מעל ל-10 אלף ₪ כל אחד

    אילוסטרציה. אין קשר בין האולם לנכתב בכתבה צילום: משה גולדשטיין
    המטרה שלמענה הוקם הארגון היא לתת לציבור כתובת מרכזית אליה ניתן לפנות בכל נושא הקשור ליהדות ולקבל מענה ענייני
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (ה') יתקיים דינר לארגון "בנועם" בפארק המים של הישוב ספסופה על שפת האגם, בהשתתפות יו"ר ש"ס אריה דרעי שאף נטל על עצמו את ארגון האירוע והזמנת התורמים והנדיבים.

    בהזמנת הכבוד שנשלחה למוזמנים ועליה חתום יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נכתב כי מדובר בערב ייחודי של "מנהיגות, חזון, יעדים ושותפות".

    הערב יכלול קונצרט באווירה אישית, והוא מיועד ל"שותפים להנהגה בנועם" כשעל הפן האומנותי הופקדו הזמר משה לוק, וזמר בית המלוכה המרוקני עבד סאלם סיפיאני.

    לאתר 'קול חי' נודע כי האירוע יהיה מצומצם וייטלו בו חלק כ-50 איש שנדבו סכום של מעל ל-10 אלף ₪ כל אחד.

    נציין כי דרעי נטל חסות לא רק על ארגון האירוע הנוכחי אלא על ארגון "בנועם" כולו, שהוקם על ידי מייסד הארגון הרב ישראל מאיר ריאני ורבנים צעירים ומנוסים בפעילותם הנמרצת למען הקהילה, כשירות לקהילה היהודית בארץ ומתוך תחושה של שליחות אישית וציבורית ורצון אמתי לסייע לכל אזרחי ישראל באופן אישי ולחברה ככלל.

    הרב ישראל מאיר ריאני אומר כי "המטרה שלמענה הוקם הארגון היא לתת לציבור כתובת מרכזית אליה ניתן לפנות בכל נושא הקשור ליהדות ולקבל מענה ענייני, אדיב ותומך ועל ידי כך לפתוח בפני הציבור הישראלי את השער לתחומים שונים של עורך חיים יהודי, המנהגים, החגים והמועדים".

    ארגון 'בנועם' כולל מאות רבנים, במטרה ראויה ביותר – לתת את השירות הטוב ביותר לכל יהודי בכל פנייה בנושא שירותי היהדות בארץ.



    0 תגובות