"הר הזיתים נמצא כיום בראש סדרי העדיפויות של ראש הממשלה"

    בקבלת הפנים שנערכה אצל חבר הוועד מר מלקולם הונליין במנהטן אמר השר אלקין כי הממשלה הקציבה מיליוני שקלים להגברת הביטחון בהר הזיתים, התקנת רשת מצלמות אבטחה, הגברת כמות השוטרים ומצויים בתוכנית מהלכים נוספים למען הר הזיתים
    צבי הדס No Comments on "הר הזיתים נמצא כיום בראש סדרי העדיפויות של ראש הממשלה"

    בפגישתו עם חברי הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים ציין השר לענייני ירושלים כי בקרוב ייבנה קיר סביב החלק המזרחי של הר הזיתים, על מנת לצמצם את תופעת הוונדליזם בהר

    בקבלת הפנים שנערכה אצל חבר הוועד מר מלקולם הונליין במנהטן אמר השר אלקין כי הממשלה הקציבה מיליוני שקלים להגברת הביטחון בהר הזיתים, התקנת רשת מצלמות אבטחה, הגברת כמות השוטרים ומצויים בתוכנית מהלכים נוספים למען הר הזיתים
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    "הר הזיתים נמצא כיום בראש סדרי העדיפויות של ראש הממשלה", כך אמר השר לענייני ירושלים זאב אלקין בקבלת פנים שנערכה לכבודו השבוע בניו יורק, על ידי הועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים.

    בקבלת הפנים שנערכה אצל חבר הוועד מר מלקולם הונליין במנהטן אמר השר אלקין כי הממשלה הקציבה מיליוני שקלים להגברת הביטחון בהר הזיתים, התקנת רשת מצלמות אבטחה, הגברת כמות השוטרים ומצויים בתוכנית מהלכים נוספים למען הר הזיתים.

    בפגישתו עם חברי הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים ציין השר לענייני ירושלים כי בקרוב ייבנה קיר סביב החלק המזרחי של הר הזיתים, על מנת לצמצם את תופעת הוונדליזם בהר. עוד ציין את החלטת הממשלה לגייס שוטרים נוספים למזרח העיר תוך הקמת תחנות משטרה נוספות בסמוך להר הזיתים ומבואותיה.

    השר זאב אלקין ציין במיוחד את פעילות הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים ואמר כי "לולא הפעילות של הוועד, כל הדברים הללו לא היו קורים". עוד הוסיף כי "פעילותכם העלתה את ההר לראש סדר היום".

    במהלך קבלת הפנים נשא דברים קונסול בניו יורק דני דיין שציין את הקשר העתיק של העם להר הזיתים והחשיבות הרבה שהוא רואה בקידום הביטחון בהר.

    יצויין כי לאחרונה הוכרז על תכנית חומש שבו עד שנת 2020 יוגדל כוח האדם של המשטרה בירושלים ב- 2600 שוטרים  נוספים וכן יוקמו 10 תחנות משטרה חדשות במזרח העיר.  עלות הפרויקט 2 מיליארד ש"ח. בשלב הראשוני אושרו בישיבת הממשלה 200 מליון ש"ח שיממנו גיוס של כ 300 שוטרים חדשים.

    הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים לפני חמש שנים ומאז הקמתו הצליחה הפעילות להביא את הממשלה להתקין 142 מצלמות מעקב,  תחנת משטרה חדשה, לשחזר 20,000 קברות נהרסו, לבנות גידור חדש, ולדאוג לתברואה רגילה ופינוי אשפה מבית הקברות. למרות שיפורים אלו, יידוי אבנים על מבקרים ממשיכים וקברים עדיין מחוללים ובוועד לא מתכוונים להרפות עד להשבת הביטחון המלא להר.

     

     



    0 תגובות