"אנחנו רוצים לקיים מדינה יהודית שאפשר לחיות בה"

    השבוע, במפגש העיתונאים החרדים עם נתניהו בלשכתו, הוא נשאל על הפרת הסטטוס קוו ועל חילול השבת בפרהסיה בעבודות הרכבת בת"א, בחסות ובאישור משרד התחבורה והעומד בראשו ישראל כץ
    עמית דניאל No Comments on "אנחנו רוצים לקיים מדינה יהודית שאפשר לחיות בה"

    לוין שהוא אחד מהיותר קרובים לאוזנו של נתניהו אמר "יש לי קשר הדוק ושיתוף פעולה עם חברי הכנסת והשרים החרדיים" • "אני מניח שהוא מטופל בצינורות המקובלים מול משרד התחבורה"

    שר התיירות, יריב לוין צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    השבוע, במפגש העיתונאים החרדים עם נתניהו בלשכתו, הוא נשאל על הפרת הסטטוס קוו ועל חילול השבת בפרהסיה בעבודות הרכבת בת"א, בחסות ובאישור משרד התחבורה והעומד בראשו ישראל כץ
    11:44
    24.04.24
    אתר קול חי No Comments on הערשי ויינברגר ונפתלי שניצלער בקליפ מרגש לזכרו של הזמר החסידי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התיירות והמקשר בין הממשלה לכנסת יריב לוין שוחח היום עם יעקב גרודקה בתכנית הפוך על הפוך בנוגע לחילולי השבת שאמורים להתקיים ברכבת ישראל ואמר "אני מוכרח להודות שאני שומע כרגע בפעם הראשונה על הדבר הזה. אני חושב שצריך לשמר סטטוס קוו בשני הכיוונים וכך צריך לנהוג. התבנית הזו שומרת על הצביון של מדינת ישראל כמדינה יהודית. פרטי המקרה הזה הוא לא בסמכויוית משרדי ואינני מכיר אותו".

    לוין שהוא אחד מהיותר קרובים לאוזנו של נתניהו אמר "יש לי קשר הדוק ושיתוף פעולה עם חברי הכנסת והשרים החרדיים אני לא שמעתי על זה ואיש לא פנה אלי. אני לא מכיר את הנושא אני מניח שהוא מטופל בצינורות המקובלים מול משרד התחבורה".

    לדבריו הוא "חושב שצריך לשמור על הסטטוס קוו משני צדדיו בסך הכל אנחנו רוצים לקיים מדינה יהודית שאפשר לחיות בה זה לצד זה".

    כזכור, הבקר פורסם באתר קול חי כי למרות הבטחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, לבדוק את מניעת העבודות בשבת לשדרוג תחנת רכבת השלום בתל אביב – המשטרה הודיעה הבוקר (חמישי) כי העבודות יתקיימו כמתוכנן בעיצומה של השבת.

    השבוע, במפגש העיתונאים החרדים עם נתניהו בלשכתו, הוא נשאל על הפרת הסטטוס קוו ועל חילול השבת בפרהסיה בעבודות הרכבת בת"א, בחסות ובאישור משרד התחבורה והעומד בראשו ישראל כץ.

    נתניהו טען כי הוא שומע את הדברים בפעם הראשונה וכי הם "עברו מתחת לרדאר", לאחר שהוא ניסה שלא להשיב בסוגיה – הוא הבטיח לעשות הכל בכדי לבדוק את העניין, "מיד לאחר המפגש – אתקשר ליו"ר ועדת הכספים גפני בנושא", הבטיח.

    אך הבוקר מתברר כי התקוות מראש הממשלה היו לשווא, בהודעת המשטרה נמסר כי העבודות בשבת – יתקיימו כרגיל.



    0 תגובות