הצעות שאסור לפספס: סנוב יקר, בחרמון כבר היית?

    החווה החקלאית – תיירותית בל עפרי ברמת הגולן עורכת לכל אורך חודש אוגוסט סדנאות לילדים בסימן בציר הענבים וסיורים למבוגרים "על כוס יין" בגן הפסלים העוסק בתרבות היהודית.
    קובי פינקלר, אתי קצבורג No Comments on הצעות שאסור לפספס: סנוב יקר, בחרמון כבר היית?

    אף פעם לא נעים להיות יוצאים מהכלל, אז אם כולם בצפון ונהנים עד הגג בואו נהיה שם גם ונעשה את זה בסטייל • מקבץ מקומות מקסימים כאשר בכל מקום ידאגו לכם למניין ולאוכל כשר רק תבואו והכי חשוב לשנן עם הילדים 'סבלנות לא קונים בשום חנות'

    החווה החקלאית – תיירותית בל עפרי ברמת הגולן עורכת לכל אורך חודש אוגוסט סדנאות לילדים בסימן בציר הענבים וסיורים למבוגרים "על כוס יין" בגן הפסלים העוסק בתרבות היהודית.
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אף פעם לא נעים להיות יוצאים מהכלל, אז אם כולם בצפון ונהנים עד הגג בואו נהיה שם גם ונעשה את זה בסטייל, מקבץ מקומות מקסימים כאשר בכל מקום ידאגו לכם למניין ולאוכל כשר רק תבואו והכי חשוב לשנן עם הילדים 'סבלנות לא קונים בשום חנות'.

    איפה? חווה החקלאית "בל עפרי" ברמת הגולן
    למה? להרגיש בוצרים מומחים ולעשות על זה קידוש

    החווה החקלאית – תיירותית בל עפרי ברמת הגולן עורכת לכל אורך חודש אוגוסט סדנאות לילדים בסימן בציר הענבים וסיורים למבוגרים "על כוס יין" בגן הפסלים העוסק בתרבות היהודית.

    בסדנאות הילדים, המשתתפים מתנסים בהכנת יין על כל השלבים החל מבציר הענבים בכרם של ענבי שירז ועד לדריכת הענבים בגת בעזרת הרגליים, בדיוק כמו פעם. בתום התהליך נאספים כולם לשתיית יין התירוש שהוכן זה עתה. בסדנה לאפיית לחם המשתתפים לומדים את כל רזי הכנת הקמח מאלומות חיטים: מסובבים את המורג על גרעיני החיטה- הדייש ומעיפים את המוץ בעזרת קלשון עץ. את הגרעינים טוחנים בעזרת אבני ריחיים ועם הקמח אופים בתנור חומר משוחזר לחם איכרים מעוטר בעשבי תיבול שלוקטו בגינת הירק.

    איפה? בין הזמנים בחמת גדר
    למה? לזכור שתנין זה לא רק לקוסט

    פארק המים והנופש חמת גדר ערוך ומוכן לתקופת בין הזמנים בפעילות מותאמת לציבור הדתי. שלל פעילויות לכל המשפחה: חוות תנינים וסיורי האכלה, מופע תוכים, פינת חי וליטוף, פארק מים ומגלשות ענק, פארק מתנפחים ענק ובריכות טרמו מינרליות חמות.

    חדש בחמת גדר כפר אוהלים מדוגם ללינה באוהלים ממוזגים ומאובזרים, בנוסף ניתן להגיע ולהקים אוהלים אישיים במתחם ללינת קמפינג בטבע. כל זאת לצד אפשרות לנפוש במלון הבוטיק ספא וילג' עם הילדים, אפשרות שנפתחה לתקופה מוגבלת בעונת הקיץ. לטובת הנופשים, אפשרות לרכישת מזון כשר במסעדות ובמזנוני האתר.

    במיוחד לבין הזמנים סידורי רחצה נפרדים לנשים וגברים בשעות הערב בתאריכים הבאים, 15,16,17, 21,22,23,24 , 28,29 לאוגוסט.

    רחצת נשים – 18:00-20:00, רחצת גברים 20:00-22:00, האתר ייסגר בשעה 17:00 ויפתח מחדש לקהל הדתי מהשעה 18:00. בחודש אוגוסט שעות הפתיחה , בימים א- ד' 8:30 – 17:00. בימים חמישי בין השעות 08:30-22:00. להזמנות : 6393* באתר www.hamat-gader.com דף הפייסבוק "חמת גדר"

    איפה? העיניים של המדינה – החרמון
    למה? להרגיש פסיכולוגית שקר לנו ולהנות מנופים משגעים

    סיורים מודרכים לפסגת החרמון, מורשת, תוכן חינוכי, טבע ונופים מרהיבים, לצד נסיעה ברכבל המבקרים לפסגת ההר, מזחלות אקסטרים, נסיעה עצמית בקרטינג במסלולי הגלישה ומדרון משופע לגלישה באבובי קיץ – חדש!!, כמו בכל אתרי הסקי באירופה גם בחרמון מתכננים לכם "הר" של אטרקציות קיץ.

    איפה? צוק מנרה
    למה? להבין שבמדינה שלנו יש הכל ולדמות את הנוף המושלם לצלליות פודרה.

    אז מה מחכה לכם בצוק מנרה? נסיעה ברכבל הארוך במדינה שלכבוד הקיץ שודרג בפתחים דקורטיביים לאיוורור, גלישה מהנה במגלשות ההרים ששודרגו בממטרות לצינון החום, טרמפולינה באנג'י וקומזיץ מהנה בתחנה העליונה בגובה 900 מ', שכל עמק החולה, הרי הגולן והחרמון פורסים ממעל. עמודי הרכבל מוארים וזוהי חוויה לילית מיוחדת. (בקיץ יפעל האתר במועדים מסוימים גם בלילה.) 04-6908198.

    איפה? קייקי כפר בלום
    למה? כייף להיסחף עם הזרם (הכי כיף לעשות תאונה בחצבאני)

    יש מים יש קייקים. בקייקי כפר בלום, מומלץ לבקר בימי הקיץ החמים, מי הירדן מרעננים ומצננים. חווית שייט לצד פארק חבלים אומגה למים, קולנוע תלת מימד ומתחם קמפינג. גם הקטנטנים נהנים באוגוסט שייט קטנטנים הורה וילד מגיל שנתיים. אל תוותרו על החוויה. לפרטים: 1-700-50-66-11, WWW.KAYAKS.CO.IL

    איפה?ראש הנקרה
    למה? מי אמר שלמדינה אין עיניים כחולות?!

    עששיות בראש הנקרה. לרגל הקיץ יתקיימו באתר התיירות ראש הנקרה סיורי עששיות , סיורים מודרכים ביום וכל זאת באתר הטבע היפה בארץ מול הים הפתוח ותפריט הקיץ המרענן של מסעדת השף "הצוק" לפרטים www.ros-hanikra.com 073-2710100

    איפה? אינדי פארק
    למה? להרגיש בעלות על נהר הירדן

    ימים סגורים למגזר החרדי ב"אינדי פארק"- אתר שייט ואטרקציות לכל הגילאים

    שייט בסאפ יחיד או קבוצתי, קאנו אינדיאני, סירות פדלים, קיאקים, ועוד מגוון חוויות על גדות הירדן בכרטיס הכל כלול!

    באתר ניתן לשוט בכלים שונים: סירות פדלים, קאנו אינדיאני, קיאקים, רפסודה וכדומה. השייט מתאים לכל המשפחה. בנוסף, ב"אינדי פארק" מתקיימת פעילות אתגרית: אומגה, פארק חבלים, קיר טיפוס אתגרי בגובה של 6 מטרים וסדנאות מחזור ויצירה מבית 'אצטרובלים': סדנאות בחומרי טבע, סדנת קרטון, סדנת במבוק, פינות של ג'ימבורי, מתנפח אינדיאני, אומגה, חץ וקשת עם קליעה למטרה, פינת איפור ונוצות ועוד. הכרטיס כולל שימוש חופשי בכל מתקני הפארק וכן שייט של שעה.

    ה'אינדי פארק' ממוקם במפגש התעלות בירדן בסמוך למושבה יסוד המעלה.
    ההגעה מכביש 90 – ראש פינה קריית שמונה. בצומת הכניסה לשמורת החולה פונים ימינה ומשם ממשיכים לפי השילוט וההכוונה לדרך נוחה עד לרחבת החנייה שבכניסה לפארק.

    לפרטים והזמנות – אינדי פארק- 04-8434444, www.indipark.co.il

    אינדי פארק

    אינדי פארק

    איפה? מוזאון בית השומר
    למה? סבא שלי היה ציוני

    "לצה"ל הרבה אבות, אבל רק סבא אחד – "השומר". כך אמר בן גוריון על ארגון "השומר" – ארגון השמירה העברי הראשון בארץ, שהוקם תחילה ב 1907 כארגון חשאי בשם "בר-גיורא". מטרותיו של ארגון "השומר" היו: עבודה עברית ושמירה עברית.

    מוזיאון בית "השומר" בקיבוץ כפר גלעדי, מספר את תולדות הארגון והאנשים מעוררי ההשראה שפעלו בו. אתם מוזמנים לחוות את תקופת העלייה השנייה ואת מעללי חברי "השומר" בביקור במוזיאון, המשלב קטעי יומנים, סרטים ותצוגה מרגשת. המוזאון פתוח א-ה בין 8.00-16.00 טל: 04-6941565

    איפה? טבריה, איך לא?
    למה? על טבריה לא שואלים שאלות

    טבריה קורצת לתיירים: אירועי קיץ ללא תשלום, אירועים ואתרים עם הנחות לאורחי המלונות, במגוון אתרי בילוי, בין היתר: אירועי מוסיקה- מידי יום חמישי, בין 19:00-22:00, ברחבת מדיד המים). כניסה חינם. סיורים רגליים בסמטאות העיר טבריה, ללא תשלום: 'סיפורים בניחוח טברייני'- מידי שישי ב- 10:00 בבוקר, וסיורי: 'טבריה בעקבות נשים וניסים', שבתות ב- 11:00 בבוקר. המסלולים נגישים לנכים. 'פשפשוק'- מידי חמישי, שוק פשפשים עם דוכני אמנות ויצירה מהארץ ומהעולם ודוכני אוכל, במתחם השוק העירוני בין 10:00-17:00.

    איפה? מלון לאונרדו קלאב- טבריה
    למה? אין כמו הכל כלול

    פארק חדש המציע חוויית נופש ה'כל כלול' מרגשת ומפתיעה שבה כל הפינוקים כבר כלולים במחיר: 3 מגלשות מים חדישות ומדהימות, ארוחות מפנקות, שתייה חופשית, מתקני ספא, מועדון ילדים ונוער ועוד המון חוויות מפתיעות.

    בנוסף בעיר ישנם אטרציות מגוונות כגון: "חדר החידות של הרמב"ם במרכז מורשת רמב"ם, סיורים בעקבות שלושת הדתות, אתרים ארכיאולוגים ועוד.

    כמו כן, "רשת המלונות "פתאל" משיקה מבצעי קיץ לחופשה משפחתית: לאורך כל חודש אוגוסט .בשלל בתי המלון של הרשת בארץ, ייהנו האורחים מהנחת לילה שלישי במתנה או לאירוח ילד אחד ללא תוספת תשלום.

    איפה? סובב כינרת
    למה? להכיר את הכנרת באופן אחר

    מסלול רכיבת אופניים בשביל סובב כינרת

    כחלק מפרויקט 'שביל סובב כינרת' של רשות הכינרת ואיגוד ערים כינרת, שנועד ליצור נגישות מלאה לכל חופי הכינרת, באמצעות שביל החובק את האגם הלאומי ומציע נופים ופינות חמד נסתרות ובכך להחזיר את הכינרת לציבור ואת הציבור אל הכינרת, ברשות הכינרת פיתחו גם שבילים מיוחדים לרכיבת אופניים. המלצות לטיולים בנחלים ובאזור הכינרת -באתר- "זורמים לכינרת" של רשות הכינרת בכתובת www.kineret.org.il וגם בדף הפייסבוק – "זורמים לכינרת"

    איפה? חוות הנופש ורד הגליל
    למה? להרגיש בטוסקנה בלי לעלות על מטוס

    בלב הגליל על גבעה הצופה לכנרת, אל מול הרי הגולן והגליל, ממוקמת חוות הנופש ורד הגליל.

    החווה מציעה שילוב אופטימאלי של נופש לכל המשפחה עם לינה ברמה גבוהה, יחד עם חוות סוסים המציעה מגוון טיולים לרוכבים מתחילים ולרוכבים מנוסים ומתחם ספא "קרוב לטבע". בחוות ורד הגליל 30 בתי נופש קסומים מעץ ואבן בזלת מקומית המתאימים לזוגות ולמשפחות, מאובזרים, מרווחים. לפרטים נוספים: 04-6935785.

    איפה? עין נון
    למה? לשכשך רגליים ולהנות עד השמיים

    סמוך למושבה מגדל ממוקם עין נון, בריכה מקסימה לילדים בעיקר, עם מקומות מוצלים מסביב , חצי ממדינת ישראל לא מכירה את המקום אז היא יחסית לא מפוצצת, שווה!



    0 תגובות