במתחם השייך לעיריית ירושלים: אירוע מיסיונרי לנוער

    "העובדה שהאירוע מתקיים במתחם עירוני (האנגר), לא מפתיעה אותי לצערי, כי מדיניות ראש העיר היא להפוך את ירושלים לעיר רב-תרבותית ולהסתיר את ייחודה כבירת העם היהודי".
    יעקב גרודקה 1 Comment on במתחם השייך לעיריית ירושלים: אירוע מיסיונרי לנוער

    הערב יתקיים אירוע מיסיונרי במתחם התחנה הראשונה בירושלים, שבו ישתתפו מאות בני נוער יהודים וערבים • מטרת המארגנים: לקרב את בני הנוער לנצרות • בדיקת 'אתר 'קול חי': האירוע יתקיים בנכס עירוני • קינג: "מדובר בדריסת רגל משמעותית"

    "העובדה שהאירוע מתקיים במתחם עירוני (האנגר), לא מפתיעה אותי לצערי, כי מדיניות ראש העיר היא להפוך את ירושלים לעיר רב-תרבותית ולהסתיר את ייחודה כבירת העם היהודי".
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (חמישי) אמור להתקיים אירוע מיסיונרי במתחם התחנה הראשונה בירושלים, שבו עתידים להשתתף מאות בני נוער יהודים וערבים, כשמטרת מארגני האירוע – ארגון 'אליו' היא לקרב את בני הנוער לנצרות.

    על פי בדיקת אתר 'קול חי', אמנם האירוע עצמו לא ממומן ע"י עיריית ירושלים, אבל הוא יתקיים בנכס עירוני שמנוהל על ידי חברה פרטית שקיבלה מהעירייה הרשאה לנהל את המתחם כעסק לכל דבר ועניין.

    ח"מ העיר ירושלים, אריה קינג אמר היום לאתר 'קול חי' כי "מדובר בדריסת רגל משמעותית של ארגון שמכוון את פעולותיו לבני נוער ומנסה לשדלם להתקרב לאותו האיש".

    לדברי קינג, "העובדה שהאירוע מתקיים במתחם עירוני (האנגר), לא מפתיעה אותי לצערי, כי מדיניות ראש העיר היא להפוך את ירושלים לעיר רב-תרבותית ולהסתיר את ייחודה כבירת העם היהודי".

    "אני קורא לכל יהודי שפנוי, להגיע למתחם התחנה הערב ולנסות להציל את הנפשות היהודיות התמימות", הוסיף קינג.

    לאחרונה, המיסיונרים הנוצרים הגדילו את פעילותם בעיר הבירה. לפני מספר חודשים חשף אתר 'קול חי' כי בפסטיבל האור שהתקיים בעיר העתיקה,  פעלו המיסיונרים בסמוך לשער יפו וחילקו חומר נוצרי בחסות הפסטיבל העירוני.

    את תגובת עיריית ירושלים טרם קיבלנו, והיא תפורסם לכשתתקבל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה אין תגובה מהעירייה? היועצים "החרדיים" בנופש? למה גליס לא מתנדב למלא את מקומם המשוקץ?