"גופות ברחובות" • מניין ההרוגים ברעידת האדמה באיטליה עלה ל-247

    "רעידת האדמה הייתה חזקה במיוחד והעירה אותי. נכנסתי לרכב ונסעתי לאקומולי כדי לראות אם אוכל לסייע. ידעתי שהמצב שם יהיה חמור מאוד. הגעתי לשם והייתי בהלם מהמראות. כל הבתים קרסו".
    דוד לזר 2 Comment on "גופות ברחובות" • מניין ההרוגים ברעידת האדמה באיטליה עלה ל-247

    מניין ההרוגים ברעידת האדמה שאירעה אתמול בלילה במרכז איטליה עלה ל-247 • ראש העיירה אמטריצ'ה, סרג'ו פירוצי, הודיע כי ככל הנראה יש עשרות לכודים תחת ההריסות של 'מלון רומא' הוותיק והמפורסם השוכן במרכז העיירה

    "רעידת האדמה הייתה חזקה במיוחד והעירה אותי. נכנסתי לרכב ונסעתי לאקומולי כדי לראות אם אוכל לסייע. ידעתי שהמצב שם יהיה חמור מאוד. הגעתי לשם והייתי בהלם מהמראות. כל הבתים קרסו".
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מניין ההרוגים ברעידת האדמה שאירעה אתמול בלילה במרכז איטליה עלה ל-247. ראש העיירה אמטריצ'ה, סרג'ו פירוצי, הודיע כי ככל הנראה יש עשרות לכודים תחת ההריסות של 'מלון רומא' הוותיק והמפורסם השוכן במרכז העיירה.

    על פי הדיווחים, עד כה נמצאו חמש גופות בחורבות המלון וכי אחד מההרוגים הוא ילד בן 11, שעוד הספיק לתת אותות חיים בעת שנמצא, אך מת לאחר מכן מפצעיו. ככל הנראה שהו במלון 35 מבקרים בלבד, וכי רובם הצליחו להימלט מהמבנה.

    קודם לכן הלילה, כוחות ההצלה האיטלקים נאלצו להפסיק את מאמצי החיפוש באזור המלון בעקבות החשכה וכי החיפושים אחר ניצולים המשיכו גם בלילה במוקדים אחרים במרכז המדינה.

    פרד פליטגן, תושב אקומולי, סיפר אתמול לתקשורת העולמית כי "כולם בחוץ ואנשים די מפחדים להיכנס לבתים שלהם, רבים מהם גם מאמינים שהם הולכים להעביר את הלילה בחוץ. רבים חוששים מרעשי משנה שיחזירו שוב את המראות של אתמול בלילה", לדבריו, "כוחות ההצלה עוברים מבית לבית וצועקים, יש שבעה או שמונה מסוקים שחגים באוויר ומנסים לאתר ניצולים. הם עדיין ממש בהתחלה של מבצע החיפושים והחילוץ".

    ג'יאני פאלוטה תושב לאונזה שמרוחקת 12 קילומטרים מהעיירה אקומולי סיפר כי "רעידת האדמה הייתה חזקה במיוחד והעירה אותי. נכנסתי לרכב ונסעתי לאקומולי כדי לראות אם אוכל לסייע. ידעתי שהמצב שם יהיה חמור מאוד. הגעתי לשם והייתי בהלם מהמראות. כל הבתים קרסו".

    עוד סיפר פאלוטה כי "ראיתי גופות שוכבות ברחובות, ואנשים פצועים הסתובבו עם דם שכיסה את רגליהם ושאר חלקי גופם. היו שם נשים שצעקו וחיפשו את הבעלים שלהן ואת ילדיהן. שכנים ניסו לסייע להן", סיפר והוסיף כי  "כוחות ההצלה הגיעו מהר מאוד במסוקים וביקשו מהאנשים שניסו לסייע שיתרחקו. הם אמרו לנו להשיג שמיכות ואספקה, וזה מה שאני עושה. אלך לתרום דם אחר הצהריים אם יהיה בכך צורך. כל הסיטואציה הזו מאוד מבלבלת ומצערת".

    כזכור, במהלך יום רביעי השבוע, פקדו את האזורים שנפגעו מהרעש יותר מ-300 רעשי משנה, עשרות מהן בעוצמה יחסית חזקה של 5.5-4.5.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מאודדדדדדדדדדדדד