השוטרים גילו בתדהמה: אלפי שטרות מזוייפים של 200 ש"ח

    "זיוף שטרות, מעבר להיותו עברה, גורם פגיעה כלכלית קשה במקבלי התשלום בשטרות המזוייפם אשר מוצאים את עצמם עם נייר חסר ערך לכשמגלים את הזיוף"
    בנצי לייזרוביץ No Comments on השוטרים גילו בתדהמה: אלפי שטרות מזוייפים של 200 ש"ח

    שני תושבי שזור נעצרו בחשד לזיוף שטרות כסף, לאחר שנתגלה בית דפוס מאולתר לזיוף שטרות בביתם שבמושב, כך הודיעה הבוקר משטרת ישראל • במקום נתפסו 2 מדפסות, מחשב, חומרים כימיים וציוד נוסף להדפסת וחיתוך השטרות

    אילוסטרציה
    "זיוף שטרות, מעבר להיותו עברה, גורם פגיעה כלכלית קשה במקבלי התשלום בשטרות המזוייפם אשר מוצאים את עצמם עם נייר חסר ערך לכשמגלים את הזיוף"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שני תושבי שזור נעצרו בחשד לזיוף שטרות כסף, לאחר שנתגלה בית דפוס מאולתר לזיוף שטרות בביתם שבמושב, כך הודיעה הבוקר (חמישי) משטרת ישראל.

    במקום נתפסו 2 מדפסות, מחשב, חומרים כימיים וציוד נוסף להדפסת וחיתוך השטרות. כמו כן, נמצאו אלפי שטרות מזוייפים של 200 ש"ח מהצורה החדשה והישנה ואף שטרות מזוייפים של 100$.

    "זיוף שטרות, מעבר להיותו עברה, גורם פגיעה כלכלית קשה במקבלי התשלום בשטרות המזוייפם אשר מוצאים את עצמם עם נייר חסר ערך לכשמגלים את הזיוף", אמרו במשטרה.

    עוד הוסיפו כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול למניעת פגיעה כלכלית בציבור הנגרמת על ידי מעשי מרמה, זיוף והונאה, מעשים אשר פוגעים באזרחים תמימים מסבים להם נזק רב ובמקרים מסוימים אף גורמי לקריסה כלכלית של משפחות שלמות".



    0 תגובות