למרות הבטחות נתניהו: חילולי השבת יתקיימו כמתוכנן

    נתניהו טען כי הוא שומע את הדברים בפעם הראשונה וכי הם "עברו מתחת לרדאר", לאחר שהוא ניסה שלא להשיב בסוגיה - הוא הבטיח לעשות הכל בכדי לבדוק את העניין, "מיד לאחר המפגש - אתקשר ליו"ר ועדת הכספים גפני בנושא", הבטיח.
    דוד לזר 2 Comment on למרות הבטחות נתניהו: חילולי השבת יתקיימו כמתוכנן

    למרות הבטחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, לבדוק את מניעת העבודות בשבת לשדרוג תחנת רכבת השלום בתל אביב • המשטרה הודיעה הבוקר כי העבודות יתקיימו כמתוכנן בעיצומה של השבת • ומה נתניהו הבטיח בנושא לעיתונאים החרדים?

    נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    נתניהו טען כי הוא שומע את הדברים בפעם הראשונה וכי הם "עברו מתחת לרדאר", לאחר שהוא ניסה שלא להשיב בסוגיה - הוא הבטיח לעשות הכל בכדי לבדוק את העניין, "מיד לאחר המפגש - אתקשר ליו"ר ועדת הכספים גפני בנושא", הבטיח.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות הבטחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, לבדוק את מניעת העבודות בשבת לשדרוג תחנת רכבת השלום בתל אביב – המשטרה הודיעה הבוקר (חמישי) כי העבודות יתקיימו כמתוכנן בעיצומה של השבת.

    השבוע, במפגש העיתונאים החרדים עם נתניהו בלשכתו, הוא נשאל על הפרת הסטטוס קוו ועל חילול השבת בפרהסיה בעבודות הרכבת בת"א, בחסות ובאישור משרד התחבורה והעומד בראשו ישראל כץ.

    נתניהו טען כי הוא שומע את הדברים בפעם הראשונה וכי הם "עברו מתחת לרדאר", לאחר שהוא ניסה שלא להשיב בסוגיה – הוא הבטיח לעשות הכל בכדי לבדוק את העניין, "מיד לאחר המפגש – אתקשר ליו"ר ועדת הכספים גפני בנושא", הבטיח.

    אך הבוקר מתברר כי התקוות מראש הממשלה היו לשווא, בהודעת המשטרה נמסר כי העבודות בשבת – יתקיימו כרגיל.

    "בדבר הסדרי תנועה זמניים עקב שדרוג תחנת רכבת השלום בתאריכים 26-27.08.2016. החל מיום שישי 26 לאוגוסט 2016 ועד ליום שבת 27 לאוגוסט 2016, יתקיימו עבודות שדרוג של תחנת רכבת השלום בתל אביב. במהלך העבודות תוקם תחנה נוספת על המחלף בקטע הדרומי", נמסר.

    עוד בהודעת המשטרה: "העבודות יחלו מיום שישי כאמור בשעה 16:00 ויימשכו ברצף עד ליום שבת בשעה 19:30. עקב עבודות שדרוג תחנת הרכבת יחולו שינויים בהסדרי התנועה החל מיום שישי 26 לאוגוסט בשעה 16:00 ועד למוצאי שבת 27 לאוגוסט בשעה 20:30 כמפורט".

    בעקבות העבודות, ייחסמו כבישים רבים: כביש 20 (נתיבי איילון) לדרום – הכביש ייחסם לתנועה לכיוון דרום לפני מחלף השלום. יתבצע מעקף ותנועת כלי הרכב תופנה למחלף השלום, משם יופנו הנהגים ורכביהם חזרה לנתיבי איילון לדרום דרך המחלף. כביש 20 (נתיבי איילון) לצפון מחלף השלום – תחסם הגישה לעלייה למחלף השלום לכיוון צפון.

    על פי המשטרה, מחלף השלום/רחוב גבעת התחמושת/מתחם קניון עזריאלי – כלל המתחם ייחסם לתנועת כלי רכב למזרח ולמערב. כמו כן לא תתאפשר תנועת כלי רכב מרחוב מנחם בגין לרחוב יגאל אלון בשני הכיוונים.

    ·



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ככה זה נראה שהאביב הליטאי מכה שוב!

    2. 1

      יש כבר תירוץ נוסף פיקוח נפש למה החכי"ם החרדים לא יכלו למכור שזה לא יעבור את מבחן בג"ץ פעם יתרצו בפיקוח נפש ופעם יגוונו עם בג"ץ