"לא מנהלים שיח עם תנועות שהחריבו את היהדות"

    בעקבות הדברים, נמסר מלשכת הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו לאתר 'קול חי' כי "אין בכוונתינו לנהל שיג ושיח תקשורתי עם תנועות שהובילו להרס וחורבן ביהדות ארה"ב", הבהירו בלשכה.
    יעקב גרודקה 1 Comment on "לא מנהלים שיח עם תנועות שהחריבו את היהדות"

    סערה • הבוקר פורסם באתר 'קול חי' כי התנועה הרפורמית מתכוונת לתבוע מספר מועצות דתיות על סך מאות אלפי שקלים וכי בכוונתם להגיש תביעה לבג"צ • לשכת הרב הראשי הגר"ד לאו מגיבה לדברים • וגם: האם האסטרטגיה החרדית נחשפה?

    צילום: שלום לביא
    בעקבות הדברים, נמסר מלשכת הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו לאתר 'קול חי' כי "אין בכוונתינו לנהל שיג ושיח תקשורתי עם תנועות שהובילו להרס וחורבן ביהדות ארה"ב", הבהירו בלשכה.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה פרצה בעקבות הדברים שנחשפו הבוקר (רביעי) באתר 'קול חי'. כזכור, פורסם לראשונה כי התנועה הרפורמית מתכוונת לתבוע מספר מועצות דתיות על סך מאות אלפי שקלים, זאת בעקבות סירובן לאפשר למתגיירים הרפורמים לטבול במקוואות. כמו"כ, בתנועה שוקלים את האפשרות להגיש תביעה לבג"צ כבר בשעות הקרובות, במטרה לכפות על המועצות הדתיות את טבילת המתגיירים.

    בעקבות הדברים, נמסר מלשכת הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו לאתר 'קול חי' כי "אין בכוונתינו לנהל שיג ושיח תקשורתי עם תנועות שהובילו להרס וחורבן ביהדות ארה"ב", הבהירו בלשכה.

    "כיצד יפעלו במידה ובג"צ יכפה את טבילת הרפורמים במקוואות של המועצות הדתית?", נשאלו גורמים בלשכה על ידי 'אתר 'קול חי'. הם סירבו להגיב לגופם של דברים, אך הסבירו כי "כל ההתלהמות של הרפורמים בתקשורת היא במטרה לגרור את החרדים ואת הרבנים להגיב להם, ובכך לעורר פרובוקציה שאין בה ממש, ולכן ראוי לא להיגרר אחריהם".

    ככל הנראה, זהו הקו החדש של גופי הדת בישראל, לא להתייחס לטענות הרפורמים ולא לספק להם כותרות מיותרות. כך גם היה בחודש שעבר כאשר אתר 'קול חי' חשף כי התנועה הרפורמית שלחה מכתב למועצות דתיות רבות ברחבי הארץ, בבקשה לאפשר להם להביא את הגרים לטבילה במקוואות של המועצות הדתיות, ולא, יתבעו אותן על אפליה – גם אז-  מלשכתו של שר הדתות ומהמשרד לשירותי דת סירבו להגיב לדברים.

    כזכור, הבוקר נשאלו בכירים בתנועה הרפורמית על ידי אתר 'קול חי': מדוע אתם לא מרפים וממתינים להבטחת משרד ראש הממשלה למימון מקוואות?, וכך הייתה תשובתם: "לעת עתה לא קיבלנו שום סימן שהכסף שעבר מוועדת הכספים מיועד למקוואות שלנו, ואנו צריכים לפעול לטובת המתגיירים שלנו".

    לשאלתנו: מה יעשו בסכומי התביעה, במידה ויזכו בה?, השיבו כי "ישתמשו בהם לטובת קירוב ליהדות הרפורמית, וגיור רפורמי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יוסף101. אם אין ברצונם של הרפורמים שהגוים יוציאו זעמם ותסכולם מהמציאות הקשה אותה הם חווים ואט אט ממכה למכה מכירים בה כפי שהיא והיינו שדתם היא בלוף שאין בו חצי דבר. על הרפורמים בכל מקום שהם!!! ובנוסף למה שכבר בא עליהם. אין ספק שזו הדרך בה הם הולכים תביא לכך.