מחר באלעד: מוטי שטיינמץ בזיץ לתוך הלילה

    יוסי אשר 6 Comment on מחר באלעד: מוטי שטיינמץ בזיץ לתוך הלילה

    אמן הרגש החסידי ילהיב את הקהל במסגרת במות פיס גם בריכוזים חרדים נוספים וכבר בשבוע הבא יתקיים אירוע מוזיקה במודיעין עילית במרכז פיס מנחת שלמה בתאריך כ"ז אב

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר, יום חמישי כ"א אב יתקיים מופע רגש עם אמן הרגש מוטי שטיינמץ באמפי פארק באלעד ברחוב אבן גבירול במרכז העיר, המופיע יחל בשעה 23:00 והכניסה חינם.

    אמן הרגש החסידי ילהיב את הקהל במסגרת במות פיס גם בריכוזים חרדים נוספים וכבר בשבוע הבא יתקיים אירוע מוזיקה במודיעין עילית במרכז פיס מנחת שלמה בתאריך כ"ז אב.

    יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין שבחסותו נעשה המופע מציין כי "הכפלת תקציב התרבות של הפיס מאפשר לנו לקדם  את התרבות הישראלית למען הקהילה ומיזם 150 המופעים מוכיח זאת. אני מברך את חברי למועצה לתרבות ואמנות על ההחלטה לקיים את המופעים גם השנה. המיזם  משיג שתי מטרות חשובות: מאפשר לציבור הישראלי, גם בישובים מרוחקים  מהמרכז, ליהנות מהתרבות הישראלית על כל גוונייה ורבדיה ומעניק הזדמנות לאמנים הישראלים להיחשף  בפני קהל רחב יותר".

     



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      מישהו יודע אם יש משהו בסגנון, או הופעה של זמרים חרדיים באיזור ירושלים?

    2. 4

      כל הכבוד לרע"ה פרוש
      רק שתי הערות במידה ויש מי מעוזריו שקורא את זה
      הכרזת שהלונה פארק עולה כסף כדי שלא יהיה עומס ובכל אופן היה תורות של חצי שעה + אדם שמשלם לכמה ילדים עשרות שקלים עבור כל ילד למתקנים יחסית יפים אך לא מדהימים רוצה לפחות לא לעמוד בתור אז אנא בפעם הבאה תביאו יותר מתקנים מרשימים ויפים ומחיר אחיד של 15 ש"ח ושהכל כלול יהיה
      כמו כן לפרסם בכל מקום ובכל עיתון ואתר על האירועים ולא לצפות לעומס חריג????
      ויאללה תפרגן טושלנט' בליל שישי חינם כמו בעיריות אחרות