בלי ליב"ה • ארגון חסד חרדי מחפש עובדים: ציידי פוקימנים

    מציעה העמותה עבודה ל"ציידי פוקימונים", בשכר של 200 ₪ לשעה, שנתרם על ידי תורם אנונימי במיוחד עבור מבצע זה, שנכון לעכשיו מוגדר כפיילוט
    ישראל פריי 4 Comment on בלי ליב"ה • ארגון חסד חרדי מחפש עובדים: ציידי פוקימנים

    'חסדי נעמי' יוצאים במבצע חדש, לקראת איסוף מנות המזון בראש השנה עבור נזקקים • במסגרת הפעילות מציעה העמותה עבודה ל"ציידי פוקימונים", בשכר של 200 ₪ לשעה • לא דרושים לימודי ליב"ה

    מציעה העמותה עבודה ל"ציידי פוקימונים", בשכר של 200 ₪ לשעה, שנתרם על ידי תורם אנונימי במיוחד עבור מבצע זה, שנכון לעכשיו מוגדר כפיילוט
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משחק הפוקימון כבש את צעירי העולם והפך לתופעה מוגמרת, וזה בדיוק הזמן לנסות "לגייס" אותו למטרות טובות: עמותת חסדי נעמי יוצאת במבצע חדש, לקראת איסוף מנות המזון בראש השנה עבור נזקקים. במסגרת הפעילות מציעה העמותה עבודה ל"ציידי פוקימונים", בשכר של 200 ₪ לשעה, שנתרם על ידי תורם אנונימי במיוחד עבור מבצע זה, שנכון לעכשיו מוגדר כפיילוט ולכן כרגע מחפשים בין 5-10 ציידים.

    במסגרת הפעילות העלתה חסדי נעמי מודעות דרושים המציעות שכר של 200 ₪ לשעה לציידי פוקימונים מקצועיים. ציידים אלו יוצמדו לשחקני משחק הפוקימון שמעוניינים להמשיך להתקדם במשחק שבזמן שאינם יכולים לשחק, וכך יתקדמו במשחק ב"זמן מת", (כמו שינה, במהלך לימודים וכו) – בעצם, על ידי החלפת הפרטים אתם נרשמו למשחק יוכלו השחקנים להתקדם במשחק גם כשאינם יכולים לשחק שכן יהיה מי שיעשה זאת עבורם.

    בעמותה מסבירים שכל מי שיבקש צייד פוקימון יתבקש להציע הצעת מחיר בדמות של "תרומת ארוחות", לנזקקים לקראת ראש השנה כאשר מדובר במינימום של 7 ארוחות לכל שעתיים הזמנה, בעלות של 40 ₪ לארוחה – כאשר מי שמציע את המספק גדול ביותר של הארוחות יזכה בשחקן. למשל, אם נשארו שני ציידי פוקימון ופלוני מתל אביב פלוני מירושלים ופלוני מגני יהודה יטלפנו – רק השניים שיציעו את ההצעות הגבוהות ביותר יוכלו להשכיר שחקן – בתנאי שעברו את המינימום הנדרש.

    מחסדי נעמי נמסר שהרעיון לצאת בקמפיין מבוסס פוקימונים מהווה הזדמנות לעידוד הציבור לתרום עבור רכישת מזון לנזקקים. והיעד הראשוני של העמותה הוא להוסיף תרומה של 200 ארוחות לקראת ראש השנה –בנוסף, לאיסוף השגרתי.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אליך הכתב הנמרץ – לידיעתך על בן אדם ששוכר שירותים מסוימים כותבים 'שוכר' ולא 'משכיר', כוונתי למשל שהבאת בגוף הכתבה וכתבת שמי שישלם יותר יוכל 'להשכיר' צייד.

    2. 3

      מה זה פוקימונים? ואיפה אפשר להשחג את זה

    3. 2

      אם יש לך איפון או משהו דומה אבל לא כדי לך אנשים כמעט מתו מזה

    4. 1

      א. לא מובן כלום!!!

      ב. כניראה שהכתב עולה חדש קחו דוגמא: "על ידי החלפת הפרטים אתם נרשמו למשחק" מי יכו להסביר מהי כוונתו של הכתב המהולל