עלה ל- 37 מניין ההרוגים ברעידת האדמה באיטליה; 150 נעדרים

    בעיירה עצמה נימנו עד כה כ - 6 הרוגים, אבל נוכח קריסת בניינים רבים ובגלל שגשר מרכזי שמוביל לעיירה קרס ומונע מכוחות ההצלה להגיע למקום, החשש הוא שמספר המתים יעלה למאות
    שלמה ריזל 2 Comment on עלה ל- 37 מניין ההרוגים ברעידת האדמה באיטליה; 150 נעדרים

    אזרחי איטליה התעוררו לרעש אדמה חזק בעצמתו, שהורגש היטב בכל המדינה • עשרות הרוגים וחשש הוא ממאות נוספים • עיירה סמוכה לרומא נמחקה כמעט לחלוטין, וכוחות ההצלה מתקשים להגיע לאלפי הלכודים תחת הבניינים הקורסים

    בעיירה עצמה נימנו עד כה כ - 6 הרוגים, אבל נוכח קריסת בניינים רבים ובגלל שגשר מרכזי שמוביל לעיירה קרס ומונע מכוחות ההצלה להגיע למקום, החשש הוא שמספר המתים יעלה למאות
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחלוף השעות, הולכים ומתבררים ממדי האסון שפקד את איטליה: עד כה נמנו 37 בני אדם שנהרגו ברעש האדמה שפקד את המדינה לפנות בוקר. 150 איש עדיין מוגדרים כנעדרים, וקיים חשש רב לגורלם.

    הדיווח הראשון הגיע לפנות בוקר, עם ההודעה על לפחות ששה בני אדם נהרגו ברעידת אדמה חזקה שפקדה את איטליה. גשרים קרסו, בניינים התמוטטו, והחשש הוא כי תחת עלולים להימצא מאות הרוגים, אותם לא יצליחו כוחות ההצלה לחלץ.

    רעידת האדמה החזקה הורגשה היטב בכל המדינה, וזוהתה בעצמה של 6.2 בסולם ריכטר. מוקד הרעש נמצא במרכז המדינה – צפונית מזרחית לבירה רומא, באזור העיירה נורסייה בה מתגוררים כ-3,000 בני אדם.

    בעיירה עצמה נימנו עד כה כ – 6 הרוגים, אבל נוכח קריסת בניינים רבים ובגלל שגשר מרכזי שמוביל לעיירה קרס ומונע מכוחות ההצלה להגיע למקום, החשש הוא שמספר המתים יעלה למאות.

    ראש העיר המקומי היה נשמע פסימי, כשלדבריו, העיר לא קיימת יותר. "כבישי הגישו לעיירה חסומים, אני מבקש לפנות את הכבישים. חצי מהכפר נמחק, שמענו אנשים תחת ההריסות. אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להביא לכאן את צוותי החילוץ אבל אנחנו פועלים ללא אור".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מסכן מי שנמצא שם בנופש
      ומסכןמי שגר שם