העיתונאים מסכמים: "בנימין נתניהו חדש נולד היום ברחוב קפלן"

    יוסי אשר 2 Comment on העיתונאים מסכמים: "בנימין נתניהו חדש נולד היום ברחוב קפלן"

    אסור לומר כלום, זו הייתה פגישת אוף רקורד עם ראש הממשלה אבל מה שכן מותר לספר זה ש-30 עיתונאים חרדיים נפגשו היום עם בנימין נתניהו והם כולם נהנו עד הגג

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסור להדליף כלום כי זו הייתה פגישת אוף רקורד עם ראש הממשלה אבל מה שכן מותר לספר זה ש-30 עיתונאים חרדיים נפגשו היום עם בנימין נתניהו במשך 5 שעות והם כולם נהנו עד הגג. בצלאל קאהן, יוסי אליטוב, שמעון ברייטקופף ואריה ארליך מנסים לסכם את האירוע ממה שכן אפשר לספר.

    האם האמת כמו שבצלאל קאהן אומר "שמענו שביבי קוסם ומסתבר שיש דברים בגו"? אליטוב דווקא מדבר על הסרטונים ברשתות החברתיות ועל תשובת המשקל כמו שהרמב"ם הנחה. ברייטקופף נהנה מההופעה שלו ולא חוסך בתובנות וגם לארליך יש מה להאיר.

    אז מה מביא את נתניהו? מה מניע אותו להעביר 5 שעות עם העיתונאים החרדיים? ולאיפה כל זה מביא אותנו? אל תפסספו את קובץ השמע הזה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ביבי מאז ומתמיד היה כריזמטי בעל כשור שכנוע גבוהה במיוחד, ולא היה מי שיכול עליו בעימותים תקשורתיים, אך במהלך הבחירות בשנת 2000 בהם ניצחו אהוד ברק התקשורת הכללית הייתה עוינת את נתניהו במיוחד והכפישה אותו בכל הזדמנות עקב כך החליט ביבי שלא לספק הופעות תקשורתיות אלא לייצר שידור משלו לקהל (במיוחד בסיסמאות כגון: הם מפחדים! הם מפחדים! שעל כך הגיב ברק בנאום הניצחון שלו בשירת אנחנו לא מפחדים!) בנאומים לציבור חד צדדיים ללא אפשרות לדו /שיח, היום בדור הווצאפ כבר לא שייך להמשיך כך יותר כיוון שאם אתה לא מתייחס לתלונות הציבור הציבור בעצמו מייצר התנגדות ועל כך חשוב ביותר לביבי לפנות לקהל וליצור דו שיח.