מס הכנסה פשטו על הצימרים וחזרו עם תירוצים מקוריים ביותר

    גילו המבקרים כי לבעל העסק אין תיק ברשות המיסים וכי הוא אינו מנהל ספרי עסק. בתגובה טען: "אנחנו מתלבטים מה לעשות עם הצימר הזה"
    שלום בידרמן No Comments on מס הכנסה פשטו על הצימרים וחזרו עם תירוצים מקוריים ביותר

    כ-15% מבתי העסק שבוקרו, לא מדווחים על הכנסותיהם כדין • במסגרת המבצע בוקרו עסקים בתחום צימרים, חדרי לינה כפריים, מלוניות, חדרי ארחה, וטיולי טרקטורונים • קבלו את התירוצים המובילים

    צימר | ארכיון צילום: בית ספר שדה כפר עציון
    גילו המבקרים כי לבעל העסק אין תיק ברשות המיסים וכי הוא אינו מנהל ספרי עסק. בתגובה טען: "אנחנו מתלבטים מה לעשות עם הצימר הזה"
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת מבצע ביקורת שערכה רשות המסים בטבריה ובסביבה, שנוהל ע"י פקיד שומה טבריה, נמצא כי כ-15% מבתי העסק שבוקרו, לא מדווחים על הכנסותיהם כדין. במסגרת המבצע בוקרו עסקים בתחום צימרים, חדרי לינה כפריים, מלוניות, חדרי ארחה, טיולי טרקטורונים ועסקים נוספים הנותנים שירותים לענפי הצימרים ובתי ארחה כפריים.

    בביקורת שנערכה בצימרים במושב רמות, גילו המבקרים כי בעלי הצימרים לא דיווחו על הכנסותיהם כדין. בצימר אחד מצאו החוקרים כי בעלי הצימר לא דיווחו על הכנסות שנתקבלו מצ'קים דחויים בסך של כ-154,140 ש"ח בגין השכרת הצימרים. בתגובה טענו הבעלים: "אנחנו רושמים בזמן הפירעון". בצימר נוסף במושב, מצאו המבקרים כי בעלת הצימר לא דיווחה על הכנסות של כ- 12,000 ש"ח. בתגובה טענה: "קרתה לי פשלה, אני עסוקה עם הנכדים וברח לי מהראש".

    בביקורת צימרים בחד נס, גילו המבקרים כי בעלת הצימר אינה מדווחת על הכנסותיה כדין. המבקרים מצאו כי בעלת הצימר לא דיווחה על הכנסות בסך של 10,200 ש"ח שהתקבלו מלקוחות שונים. בתגובה טענה: "רשמתי בטעות 700 ש"ח במקום 7,000 ש"ח, ופספסתי את התקבול השני והשלישי ברישומים". ביקורת צימר אחר בחד נס חשפה כי בעל הצימר לא דיווח על הכנסות של כ- 5,300 ש"ח שנתקבלה במזומן. בתגובה הסביר: "קיבלתי את הכסף לפני כמה דקות ולא הספקתי לרשום".

    במסגרת ביקורת שנערכה לבעל דירות להשכרה לטווח קצר בטבריה, נמצאו מסמכים, ניירת עסקית וכספים המעידים על הפעלת חדרי אירוח על בסיס יומי משנת 2014. עם זאת גילו החוקרים כי לבעל הדירות אין תיק ברשות המסים וכי הוא אינו מנהל ספרי עסק. כמו כן, בביקורת בצימרים במושב אמנון, גילו המבקרים כי לבעל העסק אין תיק ברשות המיסים וכי הוא אינו מנהל ספרי עסק. בתגובה טען: "אנחנו מתלבטים מה לעשות עם הצימר הזה".

    המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



    0 תגובות