פינקלר: "מעולם לא המלצתי על מקום לפני שביקרתי בו"

    אני לא ממליץ על שום מקום לפני שאני בודק אותו. גם בדיווחים הצבאיים לפני שאני מקבל תמונה מלאה ובמידת האפשר רואה על מה מדובר, אני לא מדווח.
    עמית דניאל No Comments on פינקלר: "מעולם לא המלצתי על מקום לפני שביקרתי בו"

    קובי פינקלר ב"חיידר לתקשורת" בתכנית "הקעמפ של יוסל'ה ואפרים" מספר על איך עושים תיירות מתוקשרת ואיך הדיווחים הצבאיים שהוא מביא לשידור כל כך אמינים ומדוייקים

    אני לא ממליץ על שום מקום לפני שאני בודק אותו. גם בדיווחים הצבאיים לפני שאני מקבל תמונה מלאה ובמידת האפשר רואה על מה מדובר, אני לא מדווח.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "הקעמפ של יוסלה ואפרים" שוחח היום הכתב והפרשן הצבאי של קול חי – קובי פינקלר. קובי, שמשמש גם ככתב התיירות וידוע כמי שתר את ארץ ישראל ובקיא בכל שביליה, שוחח במסגרת הפינה "חיידר לתקשורת", פינה בה עולים לשידור בכירי הרדיו ומשתפים את המאזינים בתהליך עשיית התכניות והידיעות המשודרות.

    היום כאמור עלה קובי פינקלר שאמר "אני לא ממליץ על שום מקום לפני שאני בודק אותו. גם בדיווחים הצבאיים לפני שאני מקבל תמונה מלאה ובמידת האפשר רואה על מה מדובר, אני לא מדווח. כך צריכה להיות עבודה" קובי מספר על מקרה שאירע בתוך תא כתבי התיירות שהוא עומד בראשו "לפני מעט זמן אחד העיתונאים כתב על תקופת הנדידה, ידוע שבתקופה הזו של השנה הציפורים נודדות מכיוון אירופה שמתקררת לאפריקה שמתחממת, והוא עשה העתק הדבק מכתבה מתקופת האביב וכתב ידיעה ראשית על הנדידה הגדולה של הציפורים בעונה זו מאפריקה שמתקררת לאירופה שמתחממת. בדיוק הפוך. אי אפשר לעשות שום דבר לפני בדיקה מקיפה וראיית השטח." קובי גילה גם מיד מה הוא עושה לאחר הראיון "אני נכנס לתדרוך צבאי טלפוני על אירוע משמעותי שאירע הערב ויתפרסם בשעות הקרובות."

    קובי גם סיפר על "נחל קנה" הנמצא במועצה האזורית קרני שומרון. הנחל זורם בשומרון בינות לקרני שומרון ומעלה שומרון והיישובים רבבה ויקיר. "כשיהושע הגיע לארץ והיה צריך לחלק את הארץ בין היתר גם לאפרים ומנשה. את השטח הוא חילק ע"י שתלים של צמח ה"חצב". חצב הוא צמח רעיל כך שגם הבהמות לא יכלו לעבור את השטח. צמח החצב הוא היחיד שפורח כעת בארץ והוא מבשר על בוא הסתיו."

    האזינו:



    0 תגובות