תושבי קריית יערים וילדיהם נהנים מפעילויות בימי הזמנים

    יוסי אשר No Comments on תושבי קריית יערים וילדיהם נהנים מפעילויות בימי הזמנים

    * גולת הכותרת היא הפעלתם של מסגרות ישיבות "בין הזמנים" ברחבי הישוב * במקביל, התקיימו עשרות אירועים וקייטנות מסובסדות ביוזמת המועצה ובסיועה * ראש המועצה הרב אברהם רוזנטל: "אני חש סיפוק שגם בימי בין הזמנים זוכות משפחות טלז-סטון לקבל מהמועצה את המיטב" *

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "מחכים לפעילות קיץ בשנה הבאה" כתבו ילדי קריית יערים לראש המועצה במכתבים נרגשים בהם הודו על פעילות המועצה לרווחתם בימי בין הזמנים. חופשת הקיץ המיוחלת תשע"ו- הגיעה, והמועצה המקומית, בראשות ראש המועצה, אברהם רוזנטל, הוציאה לפועל תכנית קיץ מגוונת ומרתקת לתושבי הקריה.

    עם תחילת ימי "בין הזמנים" הפיצה המועצה המקומית לתושבי קריית יערים- טלז סטון, כמידי שנה, חוברת מידע לפעילות הקיץ של קרית יערים "קיצ-תון של זה"ב בטלזסטון".

    ב"קיצ-תון" התבשרו התושבים על מגוון רחב של קייטנות, אירועים, סיורים ופעילויות קיץ מסובסדות לילדים ולכל המשפחה. פעילויות אלה הן פרי השקעה של מאמצים רבים ונועדו להנעים את ימי בין הזמנים, קרוב לבית, ברוח צביון 'קרית יערים' כיאה לישוב המתנהל על דרך התורה והיראה.

    "אני חש סיפוק שגם בימי בין הזמנים זוכות 'משפחות טלזסטון' לקבל מהמועצה את המיטב, ואני מברך את הצוות שעמל וטרח. גם השנה בחרנו להציב במרכז את הנושא של "זהירות בדרכים", שכן בימי הקיץ נדרשת מאתנו זהירות יתירה עקב המפגעים המצויים. וכמו שנצטווינו; ו"נשמרתם…לנפשותיכם"!" אמר ראש המועצה רוזנטל.

    עם תחילת החופש הגדול, יזמה המועצה, בשיתוף עם 'משרד המדע' קייטנת "חווידע" לילדות בית הספר בכיתות א' עד ו'. מטרתה העיקרית החינוכית של הקייטנה הייתה להגביר אצל הילדות את המודעות לנפלאות הבריאה- מה רבו מעשיך ד'.

    בנוסף, התאפשרו השנה פעילויות מיוחדות, בסיוע השר אריה דרעי, באמצעות 'המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל' שהבין את הצורך להקצות משאבים לאזורי הפריפריה עבור פעילויות קיץ במחירים השווים לכל נפש. קריית יערים נכללת בהגדרה הגיאוגרפית של יישובי פריפריה ולכן אושר למועצה תקציב לקייטנה לילדות הגן בה השתתפו כ-100 ילדות למשך 3 שבועות ברציפות. הקייטנה הציעה מגוון רב של פעילויות מושקעות ברמה גבוהה וכללה ארוחת בוקר קלה.

    כמו כן, יזמה המועצה טיולי משפחות בפעילות מורחבת בסבסודה. נסיעות לפארק "ספידי כיף", קו ישיר ומסודר ע"י חברת 'סופרבוס' ישירות מטלז-סטון ל"חוף הנפרד באשדוד", ל"פארק לאומי" בר"ג, ל"פארק הרצליה", כל זה לצד שורה של הופעות והצגות לנשים ולנערות, ילדים וילדות המתקיימות בקריה ביוזמת המועצה.

    במקביל לפעילות הקיץ, מציינים במועצה כי קול התורה לא פסק מלהישמע גם בימי בין הזמנים. בתי המדרש ברחבי הקריה מלאים בבחורי וילדי חמד, זר כי יקלע במקום היה מדמה בנפשו כי בעיצומו של זמן אלול הוא נמצא. מועצת קריית יערים בראשות ראש המועצה הרב אברהם רוזנטל לקחה תחת חסותה את מסגרות 'ישיבות בין הזמנים' הכוללות מספר מסגרות ברחבי הישוב, ומשקיעה בהן אף יותר מכל פעילות אחרת. בנוסף התקיימה קייטנת "כולנו כאחד" עבור ילדי הישוב, במשך שמונה ימים נהנו הילדים בקעמפ עם מדריכים מובחרים בפיקוח רבני הישוב.

    במועצה דאגו שלא לקפח גם את חובשי ספסלי בית המדרש, ודאגו גם להם לגיוון. המועצה ערכה 'קומזיץ' מיוחד בסימן 'וקווי ד' יחליפו כוח' עם הבעל מנגן ואמן שירי הנשמה ר' שמואל גריינימן לאברכים ובני הישיבות, כדי שיוכלו לקיים ו'יחזור לתלמודו' מתוך חשקת ואהבת התורה.

    ראש המועצה הדגיש "אני מאמין, שמנוחה אמתית הנותנת כוחות להמשך, לא באה ע"י התפרקות והוללות, אלא על ידי שמירה על הערכים שאספנו כל השנה. שמירת הנפש והגוף בשילוב פעילות חווייתית, זהו המתכון שיערוב לשלוותינו ולמנוחתנו". עוד הוסיף ראש המועצה: "אני קורא לכם, תושבי הקריה, לנצל את ההזדמנות המיוחדת וליהנות מקיץ מהנה מלא תוכן וחוויה". הרב רוזנטל הביע תקווה שפעילות זו אכן תיתן כוחות להתחיל את שנת הלימודים "בבַרְיוּת גּוּפָא ונְהורָא מַעַלְיָא".



    0 תגובות