תחת מתקפה: "גפני משתלח באנשים בשביל פוליטיקה"

    נחשוני: "אני שמעתי גם מחבר מועצת של 'דגל' שבחים על לפחות אחד מהם, ולבוא ככה ולשפוך דמם של אנשים באזני ילדים בני 16?!"
    ישראל פריי 9 Comment on תחת מתקפה: "גפני משתלח באנשים בשביל פוליטיקה"

    דבריו של גפני ביועצים החרדיים – תוך שהוא נוקב בשמותיהם ואומר כי "האנשים האלה לא יצאו מהגיהנום" – מעוררים סערה • ב'מהדורה המרכזית' נערך דיון בסוגיה הבוערת, בהשתתפות: יצחק נחשוני, יהודה אבידן, נחום בנדיקט וגואל ועקנין • האזינו

    נחשוני: "אני שמעתי גם מחבר מועצת של 'דגל' שבחים על לפחות אחד מהם, ולבוא ככה ולשפוך דמם של אנשים באזני ילדים בני 16?!"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חזית בוערת במיוחד בחר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לפתוח דווקא במהלך סימפוזיון לילי במושב שקט אי שם בצפון. הדיון שהחל בנושא הרוטציה בחיפה גלש במהירות למתקפה רבתי נגד היועצים החרדיים לראשי הערים ירושלים וחיפה, עד כדי האמירה: "האנשים האלה לא יצאו מהגיהנום".

    גפני משתלח ביועצים החרדיים: "לא יצאו מהגיהנום"

     

    נקיבתו בשמות היועצים והמתקפה החריפה, עוררו סערה גדולה, והביאה את מנחה הפאנל, בצלאל קאהן, לפתוח על כך פאנל בפני עצמו, בשידור 'המהדורה המרכזית' ב'קול חי'. במשתתפים: יצחק נחשוני, יהודה אבידן, נחום בנדיקט וגואל ועקנין.

    למרות הדעות המגוונות של אנשי המשתתפים, נראה כי כולם היו מאוחדים בגינוי ההשתלחות: "לשפוך ככה דמם של אנשים בצורה כזאת, זה וודאי לא ראוי", כך אבידן, "אני חושב שהחטא הראשון של היועץ בירושלים הוא בזה שקיבלנו את החינוך החרדי – ש"ס ולא דגל – ושהפלג הירושלמי קיבל סגן, יש דברים שלא יסלחו, שלדידו של גפני זה אסון, אחרים יגידו שזה הוסיף עוד קדושה לעיר, אבל אתה יודע, בשביל הפוליטיקה אפשר לשחוט גם אנשים, וזה מה שעושה גפני".

    יצחק נחשוני: "היות ואני מכיר חלק מאותם אנשים, אני יודע שהם באים בבתיהם של גדו"י, אני שמעתי גם מחבר מועצת של 'דגל' שבחים על לפחות אחד מהם, ולבוא ככה ולשפוך דמם של אנשים באזני ילדים בני 16?! – זה לא גופו של עניין, הילדים האלה לא צריכים להיות בתוך העניין הזה, הם לא צריכים לדעת, ולהגיד שהם שונאים חרדים בגלל שהם לוחשים לו באוזן…".

    "אני חייב לומר שאני קצת מבין אותו, לא בכל הדברים, אבל בחלקם", נשמע מסויג היועץ והאסטרטג נחום בנדיקט, שמיהר לשטוח משנתו. "ביום יום, בעבודתנו אנחנו נתקלים באינספור מקרים בהם אנחנו צריכים לעבוד בשיתוף פעולה עם חברי כנסת, שרים ואנשי ממשל, הדבר הכי נכון הוא סדר"כ לעבוד אתם ישירות, בסוף ככה אנחנו מצליחים להביא את הבשורה הכי טובה גם ללקוחות שלנו וגם לציבור החרדי".

    גואל ועקנין בחר אף הוא להתמקד באופן ההשתלחות: "הוא דיבר שם עם אנשים לא רלוונטיים, כאלו שאין להם שום קשר לעניין". הוא הוסיף: "יש אחד שיכול להגיד בציבור החרדי שפנה לאחד מהיועצים שהוזכרו באיזשהו עניין שהוא ציפור נפשה של היהדות והוא נדחה? האנשים האלה עזרו, הם עשו עוד דברים לעוד כמה דברים ועוד כמה חוגים בתוך הציבור הליטאי".

    האזינו לפאנל המלא:



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      הרב גפני כרגיל תמיד צודק

      1. אתה לא מקנא את הרב גפני? או שלמרות הקנאה אתה מודה על האמת?

    2. 8

      שימו לב לאבידן שאומר:
      "לשפוך ככה דמם של אנשים בצורה כזאת, זה וודאי לא ראוי", כך אבידן

      אבל באותו נשימה הוא בעצמו מדבר עוד יותר גרוע:
      בשביל הפוליטיקה אפשר לשחוט גם אנשים, וזה מה שעושה גפני"

    3. 6

      ברור שהקולגות מתקיפים. זה היה צפוי. אך לגופו של עניין, גפני צודק מאה אחוז. בלי להתייחס לשמות שהוזכרו . עצם הדבר שראש עיר חילוני בעיר מעורבת לוקח יועצים חרדים, פירושו של דבר, לקחת יועצים שיעזרו לו לתת כמה שפחות יהדות וכמה שפחות לציבור החרדי, ולקבל מהחרדים כמה שיותר. לכן עצם התפקיד הוא בזוי ביותר. האם גפני צריך לומר בקול את כל האמת או להשאיר זאת לרבנים שיגידו ? זו שאלה שצריך להפנות לרבנים בעצמם…

    4. 5

      גפני במסע הלבנת פנים והשמצות אישיות כנגד יהודים חרדים.
      כך נראים הנלחמים בגדולי ישראל. אלו הם פניה של דגל התורה

    5. 4

      רשעים בשעה שהשעה משחקת להם אל תתגרה בם

    6. 3

      גפני צודק, מה שנכון נכון,
      ובהקשר לניסוח, באמת היה עדיף שיאמר בצורה יותר ממלכתית.

    7. 2

      עשיתם מגפני אליל נמאס כבר