מרשים ביותר: בנקאי ישראלי מסרב לקחת 8 מיליון דולר

    בן ארצי וחבריו שהביאו לחשיפה, זכאים לתגמול של כ- 16.5 מיליון דולר בשל החשיפה, אך הוא מסרב לקחת את חלקו, כמחאה על כך שאף לא אחד מבכירי הבנק הועמד לדין
    ישראל פריי 3 Comment on מרשים ביותר: בנקאי ישראלי מסרב לקחת 8 מיליון דולר

    אריק בן ארצי דיווח לרשות ניירות ערך האמריקאית את העלמת הדיווחים והסתרת הנתונים באחד הבנקים הגדולים בעולם, אך מסרב לקחת את הפרס העצום שמוצע לו • "לא מוכן להצטרף לבזיזה של אותם האנשים שעליהם הייתי אמור להגן במסגרת עבודתי"

    בן ארצי וחבריו שהביאו לחשיפה, זכאים לתגמול של כ- 16.5 מיליון דולר בשל החשיפה, אך הוא מסרב לקחת את חלקו, כמחאה על כך שאף לא אחד מבכירי הבנק הועמד לדין
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תארו לכם שהייתם יודעים על סכום של כמה מיליוני דולרים הממתין רק לכם, סביר להניח שהייתם עושים הכל ובמהירות על מנת לקחתו. אך אריק בן ארצי – ישראלי שעבד כבנקאי בכיר בדויטשה בנק – מסרב לסכום של לא פחות משמונה מיליון ושלש מאות אלף דולר, אך ורק בגלל עיקרון עליו הוא מתעקש.

    בן ארצי היה הגורם המרכזי בחשיפת העלמת הפסדי מיליארדים של הבנק לרשות ניירות הערך האמריקאית, דבר שגרם לטלטלה עצומה, שמשמעותה כי אחד הבנקים בעולם הונה את הרשויות, על מנת שלא לחשוף הפסדים שהשפיעו על יציבות הבנק, בעיקר בתקופת המשבר העולמי.

    בן ארצי וחבריו שהביאו לחשיפה, זכאים לתגמול של כ- 16.5 מיליון דולר בשל החשיפה, אך הוא מסרב לקחת את חלקו העולה לסכום הנ"ל, כמחאה על כך שאף לא אחד מבכירי הבנק הועמד לדין, ולו זו בלבד, הם אף פרשו עם בונוסים מכובדים.

    "אני לא מוכן להצטרף לבזיזה של אותם האנשים שעליהם הייתי אמור להגן במסגרת עבודתי", אמר בן ארצי לסוכנויות הידיעות הבינלאומיות, שהתרשמו מעמדתו העקרונית של הבנקאי, אף במחיר הפסד מיליארדים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שיתרום את זה לצדקה אם לא רוצה להנות אבל מה ההיגיון להשאיר את זה שם

    2. 1

      ההפסד כולו שלו.
      ידוע המשל מהחפץ חיים. שיחטוף גם הוא תפוחים.