גפני משתלח ביועצים החרדיים: "לא יצאו מהגיהנום"

    "שתדעו אני לא אומר סתם, ראשי הערים האלה האנטי דתיים הם נרגעים בסופו של דבר כשעומד לידם אדם חרדי ואומר להם: זה בסדר, יש סכסוכים בתוך הציבור החרדי"
    ישראל פריי 19 Comment on גפני משתלח ביועצים החרדיים: "לא יצאו מהגיהנום"

    בין הזמנים התחיל, הכנסת כבר עמוק בפגרה, אך לשונו החדה של יו"ר ועדת הכספים לא יודעת מרגוע • בפאנל לילי שנערך בצפון הארץ, פתח גפני חזית מול יועצי ברקת ויהב • בתפקיד המשלהב: אבא טורצקי • כך זה נשמע

    "שתדעו אני לא אומר סתם, ראשי הערים האלה האנטי דתיים הם נרגעים בסופו של דבר כשעומד לידם אדם חרדי ואומר להם: זה בסדר, יש סכסוכים בתוך הציבור החרדי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכנסת אמנם יצאה לפגרה, אבל יו"ר ועדת הכספים נותר דרוך, חד ועוקצני, בימי פגרה כבימי מליאה. במהלך פאנל שנערך הלילה בצפון הארץ, השתלח ח"כ משה גפני ביועצים החרדיים של ראשי הערים החרדיות, עד כדי מיקומם הבלתי מחמיא בעולם שכולו טוב.

    "אני יגיד לכם מה הבעיה", פתח גפני בעניין חיפה, "מיכי אלפר הוא מייצג את הציבור החרדי. בחור צעיר שעובד ללא הפסקה" – "תותח של עבודה", טורצקי בתפקיד המשלהב – "יונה יהב לא רוצה נציג כזה" – "למה הוא לא רוצה נציג כזה? מי אומר לו באוזן לא לרצות? – שוב טורצקי, וגפני זורם: "יש לידו שני אנשים, אחד קוראים לו ביכלר אחד קוראים לו ראוכברגר הם נמצאים לידו, אני פשוט לא מבין איך הם ישנים בלילה".

    ומכיוון שניתנה הרשות, שוב לא ניתן היה לעצור את שטף המתקפה: "הם אנשים שנקראים חרדים, הם מייעצים לו, תמיד היה כאלו משת"פים, יש אחד בירושלים אדם בשם קרויזר, גם כן, נקרא אדם חרדי, נראה אדם חרדי, הרי ראשי הערים החילונים האלה בנויים… שתדעו אני לא אומר סתם, ראשי הערים האלה האנטי דתיים הם נרגעים בסופו של דבר כשעומד לידם אדם חרדי ואומר להם: זה בסדר, יש סכסוכים בתוך הציבור החרדי, יהיו כאלון שישמחו".

    גפני מחריף: "בירושלים זה נעשה באופן קבוע. יושב שם קרויזר, ומייעץ לניר ברקת שמחלל את ירושלים, ואומר לו אתה לא חייב לתת לציבור הליטאי אתה יכול לתת לחכמי לב. האנשים האלו לא יצאו מהגיהנום".

    הפאנל נערך בכפר הנוער הודיות במסגרת נופש משפחות של 'רוגע נופש כהלכה', בהשתתפות ח"כ גפני, מ"מ רה"ע ב"ב אברהם רובינשטיין, אבא טורצקי ומשה ליבוביץ, ובהנחיית איש התקשורת בצלאל קאהן.



    19 תגובות

    מיין תגובות
    1. 19

      בושה וחרפה שאדם שמייצג את הציבור שלנו מדבר בצורה כזאת.
      גפני לא מתנהל בצורה מכובדת

    2. 18

      אברמי קרויזר יותר פיקח ויותר מקצועי. גפני אלוף הצעקות

    3. 17

      לילידי תשנ עדיין זכור איך הגרודנאי גפני השמיץ וטינף את הגרע יוסף והתיר את דממם של אנשי שס שהעזו לחשוב אחרת ממנו

    4. 16

      נחמן היקר!
      "בושה וחרפה"?
      גפני מדבר את מה שכולנו מרגישים, למכור את עמך עבור בצע כסף זה הרבה יותר, כאילו חסר להם עבודה נקיה יותר…

      1. זה הכל הכפשה וניסיון להסביר את הכשלון המתמשך של גפני ללכת על הסוס הנכון לפני הבחירות פעמיים. הוא לא מוכן להודות בכישלון שלו ומטיל זאת על אחרים.
        היועצים עושים עבודה מקצועית ועוזרים הרבה.
        גם אם חושבים אחרת לדבר בצורה שגפני מדבר זה לדבר כמו פרחח ולא כמו יושב ראש מפלגה

      2. היועצים עושים עבודה מיקצועית ככל משרד פרסום ושיווק. גפני הימר פעמיים על הסוס הלא נכון וקשה לו להודות בכישלון.
        גם אם יש ביקורת על היועצים, גפני מדבר כמו פרחח ולא כמו יושב ראש מפלגה

    5. 14

      יכול להיות שקרוייזר עובד טוב.
      אבל למה לתת הכשר לחזיר?

      1. קרויזר בכלל לא חרדי.
        ולפני שאתם קמים עלי, כדי שתנהלו איתו שיחה בשביל להבין כמה הוא רחוק.
        אגב, אם כבר כדי שתפגשו איתו בביתו שם כבר תראו ותבינו הכל…

    6. 13

      גפני צודק מאה אחוז. בלי להתייחס לשמות שהוזכרו . עצם הדבר שראש עיר חילוני בעיר מעורבת לוקח יועצים חרדים, פירושו של דבר, לקחת יועצים שיעזרו לו לתת כמה שפחות יהדות וכמה שפחות לציבור החרדי, ולקבל מהם כמה שיותר. לכן עצם התפקיד הוא בזוי ביותר. השאלה אם גפני צריך לומר בקול את כל האמת או להשאיר זאת לרבנים שיגידו זאת… זאת שאלה שצריך להפנות לרבנים בעצמם.

    7. 12

      גפני צודק הם בוגדים מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו עושים הכל לרצות את הפריץ בעד בצע כסף ומוכרים לו את נשמתם וההיסטוריה עוד תשפוט אותם

    8. 11

      גם אותי גפני לא מייצג כחרדי. רגע אחרי תשעה באב, מדוע להרבות בשנאת חינם? מדוע להרבות ריב ומדון? זו דרכה של היהדות החרדית? איפה הדוגמא האישית לאהבת חינם שעלינו לתת? אם אלה נציגנו וכך הם מתבטאים, נמשיך אח"כ להלין ולתמוה מדוע שונאים אותנו כל כך.

      1. לדבריך אסור להוקיע את אותם יועצים המשת"פים של הרשעים ? מדוע בתלמוד דווקא בסוגיית חורבן בית המקדש מוקיעים את "בר קמצא" שהיה משת"פ של השלטון? אני מניח שגם אז כמו היום נמצאו מתחסדים האומרים כלשונך "מדוע להרבות בשנאת חינם? מדוע להרבות ריב ומדון? זו דרכה של היהדות החרדית? איפה הדוגמא האישית לאהבת חינם שעלינו לתת?" אלא מה? דווקא בזמן העיסוק בחורבן הבית, בה בעת שהציבור רואה את גודל החורבן, דווקא אז יש לקחת מוסר ולהוקיע את המשת"פים שגרמו לחורבן.

    9. 10

      כל הכבוד לגפני גם אם לא נעים כל כך לשמוע האמת צריכה להאמר, אין כוחה הפוליטי של הציבור שלנו אלא כשאנו מתואמים והולכים "יחד" וברגע שקם בן אדם ועוזר לצד השני בעבור כסף, או שטיבל, או כל דבר אחר, ולא מתאם עם כולם (ראה ערך הבחירות בירושלים וכו' וכו') זה הורס הכל!!!!!!!!!!.

    10. 9

      אתם יכולים לטעון נגד גפני אבל הוא מחוייב לגדולי ישראל המשתפי"ם האלו מחוייבים רק לרצות את הפריץ באיזה שהוא מקום החכי"ם החרדים עומדים לבחירות ואם הם יזיקו הם יפסידו בקלפי לעומת זאת קרויזר ושאר המושקה מחוייבים רק לפריץ הם בוגדים בעקרונות של החרדים עבור בצע כסף וצדק גפני שאוקיע אותם

    11. 8

      נופש כהלכה?
      השמצת אנשים בפני רבים זה כהלכה?
      גפני הוא מלבין פנים שאין לו חלק לעולם הבא

      1. האם אתה שהתקפת את גפני נקרא מלבין פנים שאין לו חלק לעולם הבא? כנראה שאם אתה (או משה גפני) מתכוין לשם שמים ומבטא את האמת הפנימית שלך אתה כן זכאי לעולם הבא.