מקלב לשר התחבורה: מה עם ההבטחות שנתת בפגישתנו?!

    לנוכח האבסורד הזה שחוזר על עצמו כמעט מידי שבת, פנה ח"כ הרב אורי מקלב בשם הסיעה לשר התחבורה והמודיעין ישראל כץ - שחברות אלו נמצאות בתחום אחריותו - בדרישה נחרצת שיורה על עצירה מידית והפסקת הפעילות בימי שבת קודש
    איתי גדסי No Comments on מקלב לשר התחבורה: מה עם ההבטחות שנתת בפגישתנו?!

    העבודות החוזרות ונשנות של רכבת ישראל בעיצומן של ימי השבת, מוציאות מח"כ אורי מקלב מכתב בהול לשר התחבורה ישראל כץ: "לפני מספר שבועות בפגישה עם ראשי הסיעות החרדיות יצאה הנחיה ברורה ממך בדבר הפסקת העבודות בשבת, ואני שואל מדוע הנחיה זו לא מבוצעת בפועל?"

    לנוכח האבסורד הזה שחוזר על עצמו כמעט מידי שבת, פנה ח"כ הרב אורי מקלב בשם הסיעה לשר התחבורה והמודיעין ישראל כץ - שחברות אלו נמצאות בתחום אחריותו - בדרישה נחרצת שיורה על עצירה מידית והפסקת הפעילות בימי שבת קודש
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כפי שפורסם בקול חי, רכבת ישראל מתכננת עבודות בתל אביב גם בשבת הקרובה, בעקבות כך פנה ח"כ אורי מקלב במכתב דחוף לשר התחבורה ישראל כץ: "רכבת ישראל מתירה לעצמה שבת אחר שבת לחלל את השבת בריש גלי ואין פוצה פה, היא עושה דין לעצמה וקובעת מהם עבודות נחוצות ומה לא".

    ח"כ אורי מקלב שפנה במכתב בהול לשר התחבורה ישראל כץ המשיך לתאר: "בתקופה האחרונה מתרבים לצערנו חילולי השבת של חברות ממשלתיות, תחת האצטלה של עבודות נחוצות מרשות לעצמם החברות להרחיב את פעילותם בעיצומה של השבת, כאשר הגורם המאפשר להם לקבוע מהי עבודות נחוצות זו החברה עצמה!

    לנוכח האבסורד הזה שחוזר על עצמו כמעט מידי שבת, פנה ח"כ הרב אורי מקלב בשם הסיעה לשר התחבורה והמודיעין ישראל כץ – שחברות אלו נמצאות בתחום אחריותו – בדרישה נחרצת שיורה על עצירה מידית והפסקת הפעילות בימי שבת קודש.

    "לפני מספר שבועות בפגישה עם ראשי הסיעות החרדיות יצאה הנחיה ברורה ממך בדבר הפסקת העבודות בשבת, ואני שואל מדוע הנחיה זו לא מבוצעת בפועל? המצב הזה שהחברה עצמה היא קובעת מתי ישנם עבודות נחוצות ומתי לא חייב להיפסק, צריך שהכרעות אלו יהיו בידי גורם אחר שיידע להכריע בצורה רצינית אלו עבודות נחוצות לעשותם ואלו ניתן לבצעם בזמנים אחרים".

    בסיום מכתבו תוהה ח"כ מקלב האם יש טעם לפנות שוב ושוב מבלי תכלית בנושא כ"כ כאוב, איך תיתן שבמשמרת שלך ותחת תחום אחריותך יירשם תקדים כ"כ חמור פעם אחר פעם? לא נעבור לסדר היום אם נושא השבת לא ייפתר במהירות הנדרשת, ובכך מתערער יסוד הקואליציה והמשך השיתוף פעולה.



    0 תגובות