פרוש מול קריספל: הסערה שמאיימת לפלג את אלעד

    תושבים זועמים שהפנו את תשומת ליבנו לכאבם זה, הודיעו שלא ייתנו לקריספל לעבור על כך לסדר היום. הם טוענים כי "הגיע הזמן לשים קץ להתנהלות השרלטנית של ראש העיר. ולדרוש ממנו לחדול מעיסוק בנושאי הציבור הספרדי בעיר".
    דוד לזר 1 Comment on פרוש מול קריספל: הסערה שמאיימת לפלג את אלעד

    מאז נבחר ישראל פרוש לראשות עיריית אלעד, העיר ידעה רק שקט, לאחר שסגן ראש העיר צוריאל קריספל נצר את נשקו • כעת נראה כי השקט לא ישרוד זמן רב, וזאת לאחר שהמתיחות בין הצדדים עלתה על גדותיה • הסיפור המלא

    תושבים זועמים שהפנו את תשומת ליבנו לכאבם זה, הודיעו שלא ייתנו לקריספל לעבור על כך לסדר היום. הם טוענים כי "הגיע הזמן לשים קץ להתנהלות השרלטנית של ראש העיר. ולדרוש ממנו לחדול מעיסוק בנושאי הציבור הספרדי בעיר".

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע התקיימה ישיבת מועצה בעיר אלעד, ממנה נעדרו חברי מועצת העיר המייצגים את הציבור הספרדי מטעם ש"ס ומפלגת ישי. כפי שפורסם באתר 'קול חי' הסיבה הרשמית הייתה אילוצי לו"ז של החברים. אך מתחת לפני השטח רחשו השמועות על אכזבתם מהתנהלותו של ראש העירייה ישראל פרוש.

    יודעי דבר אף מספרים כי אמש (חמישי) נערכה פגישת סולחה בין הסגן צוריאל קריספל לראש העיר. אך נדמה שגם ה"סולחה" לא החזיקה יותר מכמה שעות.

    אך גם כשהיה נדמה שהעניין הסתיים והשקט שב לשרור בעיר, הבוקר (שישי) פורסמה מודעה בעיתון המקומי "קוראים אלעד" אשר גרמה לחלק מהתושבים והגורמים הפוליטיים בעיר להרים גבה ולתהות האם ראש העיר פרוש מעוניין לסיים את השותפות הקואליציונית עם ש"ס במועצת העיר.

    המודעה המדוברת עסקה בפרוייקט "ועתה כתבו לכם", המזמינה את תושבי העיר ליטול חלק בתחרות לכתיבת חידושי תורה נושאת פרסים תחת הכותרת "ועתה כיתבו לכם" לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

    אלעד

    מבדיקת אתר 'קול חי' עולה כי על הפרויקט שקדו זמן רב 'איגוד האברכים הספרדים' בעיר, יחד עם סגן ראש העיר קריספל, ואף בנו תכנית מסודרת לנושא, כשקריספל דואג למימון מכובד לאירוע באמצעות השר אריה דרעי ומשרד הפריפריה, הנגב והגליל.

    הנושא סוכם מראש עם ראש העיר פרוש שאף קיבל בהשתדלותו של קריספל סכום עתק לפעילויות שונות בעיר באמצעות משרד הפריפריה, אך נדמה שלפתע נעלמו כל ההבנות שסוכמו מראש, ומודעה זו פורסמה מטעם לשכתו של ראש העיר כאשר שמו מתנוסס לתפארה ובאופן בלעדי על המודעה וכמי שיזם זאת. וצונזרו שמותיהם של חברי מועצת העיר מטעם שס והסגן קריספל.

    תושבים זועמים שהפנו את תשומת ליבנו לכאבם זה, הודיעו שלא ייתנו לקריספל לעבור על כך לסדר היום. הם טוענים כי "הגיע הזמן לשים קץ להתנהלות השרלטנית של ראש העיר. ולדרוש ממנו לחדול מעיסוק בנושאי הציבור הספרדי בעיר".

    פנינו לקבל את תגובתם של ראש העירייה ישראל פרוש וסגנו צוריאל קריספל, אך עד כה טרם התקבלה תגובה. והיא תפורסם לכשתתקבל.



    1 תגובות

    מיין תגובות