פיצוצים בתאילנד • בית חב"ד: "נשמח לארח בשבת, כמו בבית"

    שלמה ריזל No Comments on פיצוצים בתאילנד • בית חב"ד: "נשמח לארח בשבת, כמו בבית"

    סדרת פיצוצים התרחשה הלילה בהו הין ובסוראט ת'אני, עיירות החוף בתאילנד • ארבעה בני אדם נהרגו ונפצעו עוד עשרות • על פי הערכות המשטרה, לא מדובר בפיגועי טרור

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סדרת פיצוצים התרחשה הלילה (שישי) בהו הין ובסוראט ת'אני, עיירות החוף בתאילנד. ארבעה בני אדם נהרגו ונפצעו עוד עשרות. על פי הערכות המשטרה, לא מדובר בפיגועי טרור.

    בתחילה דיווחו כלי התקשורת המקומיים כי שני פיצוצים התרחשו באתר נופש במרכז תאילנד כ-200 ק"מ מדרום לבנגקוק. ועד עתה – לא ידוע על נפגעים ישראלים באירוע.

    מהדיווח עולה כי הפצצות באתר הנופש הוסתרו בשני עציצים והן הופעלו מרחוק באמצעות טלפונים סלולריים.

    קודם לכן אמש נמסר מבית חב"ד בבנגקוק: "לפני שעה קלה קיבלנו דיווח על אירוע החשוד כאירוע טרור באתר הנופש בהו הין שבצפון תאילנד, ולצידו פניות מישראלים".

    "חשוב לציין, שכרגע הפרטים אינם ידועים וייתכן שמדובר באירוע פנימי, בכל מקרה מדובר באזור יחסית פחות תיירותי עבור המטיילים הישראלים ואנו מקווים שכך היה גם הערב".

    "אנחנו מזמינים את כל הישראלים השוהים במדינה לארוחת ערב שבת בבתי חב"ד בבנגקוק, בקוסמוי, בפוקט ובצ׳אנג מאי, המקומות המועדפים יותר על המטיילים מהארץ. נשמח לארח את כולם באווירת שבת ממש כמו בבית", הודיעו מבית חב"ד.

    הבוקר המליץ משרד החוץ לאזרחים ישראליים השוהים בתיאלנד להימנע מלהגיע למקומות מרכזיים ולהיות קשובים לאמצעי התקשורת. זאת בעקבות סדרת הפיצוצים באתרי נופש בתיאלנד, שבהם נהרגו ארבעה אזרחים ועשרות נפצעו, בהם גם תיירים זרים. לפי משרד החוץ לא ידוע על נפגעים ישראליים בפיצוצים.

    צפו בתיעוד מהזירה:



    0 תגובות