החילונים יוצאים למאבק: "אסור להרשות כניסת קיצונים"

    יעקב גרודקה 5 Comment on החילונים יוצאים למאבק: "אסור להרשות כניסת קיצונים"

    בהמשך לחשיפת אתר 'קול חי': האם המאבקים בין חרדים לחילונים חוזרים לעיר בית שמש? • סיעת הליכוד בעיר מתנגדת בתוקף למעבר ישיבתו של הגר"מ שטרנבוך לעיר הוותיקה • יוזמי המחאה: "זה קו אדום, אסור לשתוק"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם המאבקים בין חרדים לחילונים חוזרים לעיר בית שמש? סיעת הליכוד בבית שמש מתנגדת בכל תוקף למעבר ישיבתו של הגר"מ שטרנבוך לעיר הוותיקה.

    בהודעה שפרסם סגן ראש העיר משה שיטרית מטעם 'הליכוד' נכתב כי "עוקבים בדאגה אחר הידיעה על מכירת מתחם בזק בעיר הוותיקה לישיבה חרדית אנטי ציונית. צעד ששם את שיתו"פ בין הקהילות בעיר בסיכון ומטיל צל כבד על עתיד היחסים".

    בהודעה נוספת שהתפרסמה על ידי פעילת 'הליכוד' ברשת החברתית נכתב כי "הודעה חשובה – תושבי בית שמש, חייבים אנו לעצור זאת ובכל מחיר, אסור להרשות כניסת קיצוניים לוותיקה בשום אופן, האם טעינו והוטענו כשנקבעו כללי המשחק הפוליטיים בעיר – האומרים עד הוותיקה".

    בהמשך, מביא המפרסם תיעוד משיחה עם אישיות בכירה בעיר: "הנה הודעה שקיבלתי זה עתה, "כן, זה נכון. מתחם בזק מול קנין נעימי נמכר לישיבה של קיצונים מירושלים… ישיבה של הרב שטרנבוך שהוא רב של הקיצונים.. 300 בחורי ישיבה..", חברי המועצה, קומו התפטרו והתחילו בהובלת המאבק לשמירה על העיר זה קו אדום שלנו לא יקום ולא יהיה!".

    ריצארד פרס יו"ר סיעת העבודה בבית שמש כתב לתושבי עירו: "הגיעה אלי הידיעה הקשה כי הקיצונים קנו את מתחם בזק ליד נעימי ומתכוונים לקבוע שם ישיבה ומגורים".

    לדבריו, "אבוטבול יודע? והוא שותק למה?' אשמח לשמוע את דברי חברי לסיעת הליכוד, את דברי בלעיש. בשבילי זה חציית קו אדום. המשמעות היא למשל שברמה ב' הכל מותר. מה מותר? כל דבר בעיתו. בקריה החרדית ליד הבית של אבוטבול והרב קופשיץ הכל מותר, עכשיו נראה אתכם תושבים יקרים יושבים וממשיכים לשתוק".

    כזכור, לפני יותר משבוע חשף אתר 'קול חי' כי ישיבתו של הגר"מ שטרנבוך תעתיק את מקומה לעיר הוותיקה בבית שמש לאחר שנסגרה עסקת ענק לקניית מבנה בשטח גדול, יחסית למקום בו שהו עד ימים אלו.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אני מבין את דאגת חברי הליכוד. הם צודקים.
      אם הם יגיעו שם תמיד יהיו חיכוכים וקטטות. חבל על הזמן.
      שיחפשו שטח באיזור חרדי בשכונות החרדים שם….
      בהצלחה.

      1. סתם שטויות זו ישיבה ליטאית קלאסית לכל דבר ולומדים שמה בחורים ליטאיים רגילים עם רמי"ם ליטאיים רגילים כלל לא מהעדה החרדית ואין מה לחשוש

    2. 3

      נמאס שאבוטבול ראש העיר צריך מישהו חילוני רק ככה דברים זזים פה בבית שמש…………