אמסלם יוזם: "איסור חקירה נגד ראש הממשלה בעבירות קלות"

    "בשלושים שנה האחרונות לא היה ראש ממשלה אחד שלא היה עסוק בחקירות, במושב החורף אגיש הצעת חוק על איסור חקירה פלילית נגד ראש ממשלה בעבירות קלות".
    דוד לזר 2 Comment on אמסלם יוזם: "איסור חקירה נגד ראש הממשלה בעבירות קלות"

    יו"ר ועדת הפנים, ח"כ דודי אמסלם מ'הליכוד', הודיע הבוקר כי בכוונתו להגיש הצעת חוק שתאסור לקיים חקירה פלילית נגד ראש ממשלה מכהן בגין עבירות קלות שעונשן עד שישה חודשי מאסר • "בשלושים שנה האחרונות לא היה ראש ממשלה אחד שלא היה עסוק בחקירות"

    יו"ר הקואליציה, ח"כ דודי אמסלם צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    "בשלושים שנה האחרונות לא היה ראש ממשלה אחד שלא היה עסוק בחקירות, במושב החורף אגיש הצעת חוק על איסור חקירה פלילית נגד ראש ממשלה בעבירות קלות".

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הפנים, ח"כ דודי אמסלם מ'הליכוד', הודיע הבוקר (שלישי) כי בכוונתו להגיש הצעת חוק שתאסור לקיים חקירה פלילית נגד ראש ממשלה מכהן בגין עבירות קלות שעונשן עד שישה חודשי מאסר.

    אמסלם הסביר את ההגיון שמאחורי ההצעה, וכתב ברשת החברתית כי "בשלושים שנה האחרונות לא היה ראש ממשלה אחד שלא היה עסוק בחקירות, במושב החורף אגיש הצעת חוק על איסור חקירה פלילית נגד ראש ממשלה בעבירות קלות".

    לדברי אמסלם, "ראש ממשלה בישראל הוא התפקיד החשוב ביותר, עליו לקבל החלטות הרות גורל בסוגיות המשפיעות על הציבור כולו; מהלכים מדיניים, ביטחוניים, כלכליים וחברתיים. אי אפשר להעסיק אותו כמעט בכל יום בחקירות. אני לא מכיר מדינה דמוקרטית אחת בעולם שראש הממשלה שלה מככב בתדירות כזו בענייני חקירות ופרשיות שונות ומשונות. אף אחד לא באמת מאמין שבכל העולם יש צדקנים ורק בישראל יש גנבים. בשלושים שנה האחרונות לא היה ראש ממשלה אחד שלא היה עסוק בחקירות: רבין ופרשת הדולרים של רעייתו, ברק והעמותות, שרון והאי היווני, אולמרט והנסיעות, נתניהו והמתנות, הבקבוקים ועוד".

    "כדי להימנע מכך, בהצעת החוק שלי מוצע כי לא תיפתח חקירה פלילית נגד ראש ממשלה בעבירה שגינה עד שישה חודשי מאסר. עם זאת, מאחר שאין זה ראוי כי ראש הממשלה לא ייתן את הדין על עבירות אלה, מוצע לקבוע כי תקופת כהונתו לא תבוא במניין תקופת ההתיישנות של העבירה, וכך יהיה ניתן לחקור אותו בעניינה לאחר תום תקופת כהונתו", הוסיף.

    "באשר לעיתוי הגשת ההצעה, במדינה שלנו בכל רגע נתון מתנהלת חקירה סמויה וגלויה נגד ראש ממשלה. אני מציע למי שמעלה את השאלה הזו לעדכן אותי בחלון פנוי שאין בו שום חקירה, אשמח להגיש אותה כדי שלא יינסו לחפש מניעים או אינטרסים כאלו ואחרים", כתב לסיום.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא הבנתי את הטעם לחוק המוזר הזה?

    2. 1

      זה לא כדאי לביבי אם זה יעבור הרבה פושעים התמודדו מולו