רה"מ בישיבת סיעת הליכוד: "חלקים מהציבור מודרים מהתקשורת"

    "התפקיד שלנו הוא לא להתיישר עם אינטרסים כלכליים או פוליטיים על מנת לקבל תשדירי שירות במהדורות. אתם יודעים שאלה דברים שאני מזמן ויתרתי עליהם. התפקיד שלנו הוא לעשות את מה שנכון לציבור – ומה שנכון לציבור זה תחרות, תחרות ועוד פעם תחרות וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה ומה שאנחנו עושים
    איתי גדסי No Comments on רה"מ בישיבת סיעת הליכוד: "חלקים מהציבור מודרים מהתקשורת"

    נתניהו: "זה לא סוד שמזה שנים שחלקים גדולים של הציבור מודרים מהתקשורת הישראלית הם ודעותיהם אינם מקבלים ביטוי ראוי• "עוקץ את נפתלי בנט: "אני מבין שיש רצון של פוליטיקאים למצוא חן בעיני כמה גורמים בתקשורת"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: מרק ישראל סלם, פול
    "התפקיד שלנו הוא לא להתיישר עם אינטרסים כלכליים או פוליטיים על מנת לקבל תשדירי שירות במהדורות. אתם יודעים שאלה דברים שאני מזמן ויתרתי עליהם. התפקיד שלנו הוא לעשות את מה שנכון לציבור – ומה שנכון לציבור זה תחרות, תחרות ועוד פעם תחרות וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה ומה שאנחנו עושים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפתח ישיבת סיעת הלכוד שהתקיימה היום (שני) נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בפתח דבריו התייחס ראש הממשלה למאבק בגזענות: "היום היה יום מרגש מאוד, אנחנו בוועדת שרים מיוחדת שהקמנו לפני כשנה קידמנו היום פעולות למלחמה בגזענות במדינת ישראל, גזענות שמכוונת נגד אנשים שחומי עור. זה דבר שאנחנו לא יכולים לקבל כישראלים, כבני העם היהודי, את הרעיון שמישהו צריך להתבייש או להרכין ראש, להיות מודר או מופלה".

    "המהלך הזה הוא יוצא מן הכלל שאנחנו מובילים ואני מודה לחבריי השרים ולאנשים שעסקו בזה. כבר נקטנו צעדים מסוימים, יהיו צעדים בהמשך, ייתכן שחלק יגיעו גם לחקיקה לכנסת ואני בטוח שנקבל את התמיכה הנלהבת של כל היושבים כאן".

    "במקביל אנחנו עוסקים בהכנסת תחרות לתקשורת. התחרות בתקשורת היא מהלך חשוב לדמוקרטיה הישראלית, מהלך שיש בו צדק היסטור".

    על כל הסערה של תאגיד השידור הציבורי אמר ראש הממשלה: "מדברים על שליטה בתקשורת? התחרות זה ההפך הגמור משליטה. התחרות תעביר את הכוח לציבור ואזרחי ישראל הם שיחליטו ויבחרו".

    "זה לא סוד שמזה שנים שחלקים גדולים של הציבור מודרים מהתקשורת הישראלית. הם ודעותיהם אינם מקבלים ביטוי ראוי, ולפעמים אינם מקבלים ביטוי בכלל באולפני הטלוויזיה ובמהדורות החדשות".

    "התחרות תביא לידי כך שמגוון הרבדים ומגוון הדעות בחברה הישראלית יבואו לידי ביטוי. מה שאנחנו עושים בפשטות זה להעביר את הזכות לציבור לבחור. מימין, משמאל, כל מה שביניהם. תנו לציבור את הזכות לבחור קובע ראש הממשלה".

    נתניהו עוקץ את נפתלי בנט: "אני מבין שיש רצון של פוליטיקאים למצוא חן בעיני כמה גורמים בתקשורת שרוצים לשמר את המונופול שלהם על מה שהציבור יראה וישמע וזוהי בדיוק הסיבה שבגללה לקחתי תפקיד שר התקשורת, כי אני יודע שאני יכול לעמוד מול הלחצים וההתקפות של גורמי התקשורת, בדיוק כפי שעמדתי מול גורמים אינטרסנטיים כשפתחתי את כלכלת ישראל לתחרות".

    "התפקיד שלנו הוא לא להתיישר עם אינטרסים כלכליים או פוליטיים על מנת לקבל תשדירי שירות במהדורות. אתם יודעים שאלה דברים שאני מזמן ויתרתי עליהם. התפקיד שלנו הוא לעשות את מה שנכון לציבור – ומה שנכון לציבור זה תחרות, תחרות ועוד פעם תחרות וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה ומה שאנחנו עושים".



    0 תגובות