ההתערבות המפתיעה של ראש ישיבת בריסק בחוק הליבה

    "החוק גרוע בשל העובדה שהסמכויות לתקצוב מוסדות הפטור הועברו לשר החינוך"
    איתי גדסי 3 Comment on ההתערבות המפתיעה של ראש ישיבת בריסק בחוק הליבה

    שר הבריאות יעקב ליצמן ביקר אמש במעונו של הגאון רבי דוד סולוביצ'יק ראש ישיבת בריסק • במהלך הפגישה התייחס ראש ישיבת בריסק, לחוק ביטול חיוב לימודי ליבה כתנאי לתקצוב מוסדות חינוך חרדים שאושר השבוע בכנסת

    "החוק גרוע בשל העובדה שהסמכויות לתקצוב מוסדות הפטור הועברו לשר החינוך"
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יעקב ליצמן ביקר אמש (חמישי) במעונו של הגאון רבי דוד סולוביצ'יק ראש ישיבת בריסק. במהלך הפגישה התייחס ראש ישיבת בריסק, לחוק ביטול חיוב לימודי ליבה כתנאי לתקצוב מוסדות חינוך חרדים שאושר השבוע בכנסת.

    הגר"ד סולוביצ'יק אמר כי "החוק גרוע בשל העובדה שהסמכויות לתקצוב מוסדות הפטור הועברו לשר החינוך", לדברי הרב, חייבים לשנות את החוק כי אין לדעת מי יהיה שר החינוך הבא.

    יצוין, כי ראש ישיבת בריסק שותף בהנהגת הפלגים שאינם משתתפים בבחירות ואינם שותפים בשום צורה עם מדינת ישראל, ובשל העובדה הזו, דבריו אמש לשר הבריאות – נחשבים ליוצאי דופן, וכהתערבות בנעשה בפוליטיקה, למען עולם התורה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      גם אביו מרן הרב מבריסק זצוק"ל התנזר מכל מה שקשור למדינה בתקציבים ובחירות וכדומה, ובכל זאת היו הרב מנחם פרוש והרב שלמה לורנץ ז"ל מראשי אגו"י נועצים איתו על כל צעד ושעל.

    2. 2

      העיקר שליצמן יצר עוד כותרת, מעבר לזה ויותר לענין, שר הדתות קיבל אישור בביקור הזה על כך שהוא מעביר תקציבים לתמוך בחינוך רפורמי ודת"ל ויותר מזה למוסדות נצרות ואיסלם? הרי כבר צווח על זה בויואל משה זיע"א על שמתקצבים כל העבודה זרות בכנסיות שלהם רח"ל

    3. 1

      ליצמן הלך לחפש בוץ נגד גפני ורבותיו כשהוא היה מעדיף בכלל את פא"י ומרזל האם הכל מותר בצניות בושה לליצן הזה