טראמפ על נאומי מתנגדיו: "רציתי להכות אותם כה חזק"

    "הילרי דברה הלילה אל אמריקנים שכל חייה הסתכלה עליהם מלמעלה, האג'נדה שלה שוללת מאזרחי המדינה את ההגנות שהם זכאים להן היא תשאיר מאחור מיליוני אמריקנים".
    דוד לזר 1 Comment on טראמפ על נאומי מתנגדיו: "רציתי להכות אותם כה חזק"

    המועמדת לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית הילרי קלינטון, קיבלה הלילה את המועמדות לנשיאות ארצות הברית באופן רשמי • בוועידת המפלגה בפלידלפיה תקפה קלינטון את יריבה שלא נשאר חייב

    "הילרי דברה הלילה אל אמריקנים שכל חייה הסתכלה עליהם מלמעלה, האג'נדה שלה שוללת מאזרחי המדינה את ההגנות שהם זכאים להן היא תשאיר מאחור מיליוני אמריקנים".
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמדת לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית הילרי קלינטון, קיבלה הלילה (שישי) את המועמדות לנשיאות ארצות הברית באופן רשמי. בוועידת המפלגה בפלידלפיה תקפה קלינטון את יריבה דולאנד טראמפ ואמרה כי "טראמפ רוצה לפצל את האומה ושהוא מנסה להפחיד את האזרחים".

    "אל תאמינו כשהוא טוען שהוא יכול לפתור לבדו את כל הבעיות בארצות הברית", הוסיפה קלינטון לתקוף את יריבה.

    באשר לאיום האירני אמרה קלינטון כי היא תומכת בהסכם הגרעין עם איראן, לדבריה, "אני שמחה שהפסקנו את תוכנית הגרעין של איראן בלי ירייה אחת, עכשיו עלינו לאכוף את ההסכם, ולהמשיך לתמוך בביטחונה של ישראל".

    מנגד, טראמפ, התייחס לדברים שנאמרו עליו בועידת המפלגה הדמוקרטית ואמר "רציתי להכות כמה מהדוברים כה חזק, שראשיהם יסתובבו. הם לעולם לא יחלימו".

    עוד אמר טראמפ כי "הילרי דברה הלילה אל אמריקנים שכל חייה הסתכלה עליהם מלמעלה, האג'נדה שלה שוללת מאזרחי המדינה את ההגנות שהם זכאים להן היא תשאיר מאחור מיליוני אמריקנים".

    יצוין, כי בכיר בצבא ארצות הברית לשעבר הגנרל ג'ון אלן, ששימש כראש הקואליציה הבינלאומית למלחמה בדאעש הביע תמיכה בקלינטון ואמר כי "היא תהיה המפקדת העליונה שאמריקה צריכה. איתה אמריקה תביס את דאע"ש", קבע אלן.



    1 תגובות

    מיין תגובות