בדרך להרשעה? כתב אישום הוגש נגד ח"כ משה גפני

    המקרה אירוע לפני כשנה, אז נתפס רכבו של גפני כשהוא חוצה באור אדום בשעת ערב מאוחרת את צומת הרחובות אלוף שדה ורזיאל ברמת גן
    admin2 2 Comment on בדרך להרשעה? כתב אישום הוגש נגד ח"כ משה גפני

    כתב אישום הוגש בשבוע שעבר לבית משפט השלום לתעבורה בתל אביב נגד יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני בגין חציית צומת באור אדום • בלשכת גפני אמרו בתגובה: "מדובר ברכבו של ח"כ גפני שצולם ברמזור. הנושא בבדיקה".

    ח"כ משה גפני צילום: איזק הררי, פלאש 90
    המקרה אירוע לפני כשנה, אז נתפס רכבו של גפני כשהוא חוצה באור אדום בשעת ערב מאוחרת את צומת הרחובות אלוף שדה ורזיאל ברמת גן
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתב אישום הוגש בשבוע שעבר לבית משפט השלום לתעבורה בתל אביב נגד יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני בגין חציית צומת באור אדום.

    המקרה אירוע לפני כשנה, אז נתפס רכבו של גפני כשהוא חוצה באור אדום בשעת ערב מאוחרת את צומת הרחובות אלוף שדה ורזיאל ברמת גן. מכתב האישום עולה כי גפני נהג ברכבו ולא ציית לאור אדום שהיה בכיוון נסיעתו ואף לא עצר בקו העצירה לא המשיך בנסיעתו.

    במידה וגפני יורשע הוא יעמוד בפני העונשים הקבועים בסעיף 62 לפקודת התעבורה כשמדובר בשנתיים מאסר או קנס. על פי הדיווח, גפני מודה כי מכוניתו היא זו שצולמה אך לא ידוע מי נהג ברכב. דיון בעניינו צפוי להתקיים בחודש נובמבר.

    בלשכת גפני אמרו בתגובה: "מדובר ברכבו של ח"כ גפני שצולם ברמזור. הנושא בבדיקה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תעודת כבוד לגפני –
      מכל ההרשעות שמגישים כל הזמן על חברי כנסת – לא מצאו כלום, כולה עבר באדום !!!!