סערה בקהילה היהודית בניו יורק: מיליונר חרדי חשוד בהונאה ושוחד

    הבוקר (חמישי) חושף עיתון 'ידיעות אחרונות' קשר ישיר בין המיליונר החרדי הברפלד וראש ממשלה בנימין נתניהו, לאחר שבחודש אוגוסט בשנת 2000 שילם הברפלד יותר מ־40 אלף דולר עבור אירוחם של בני הזוג נתניהו במלון סנט ריג'ס שבעיר מנהטן
    admin2 1 Comment on סערה בקהילה היהודית בניו יורק: מיליונר חרדי חשוד בהונאה ושוחד

    סערה בקהילה היהודית בניו יורק • מיליונר חרדי ידוע שנחשב לנדיב גדול בעולם הישיבות בארץ הקודש ובחו"ל חשוד בהונאה ושוחד • נחשף: קשר ישיר בין המיליונר החרדי הברפלד וראש ממשלה בנימין נתניהו

    כסף • אילסוטרציה עבד רחים כתיב, פלאש 90 צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
    הבוקר (חמישי) חושף עיתון 'ידיעות אחרונות' קשר ישיר בין המיליונר החרדי הברפלד וראש ממשלה בנימין נתניהו, לאחר שבחודש אוגוסט בשנת 2000 שילם הברפלד יותר מ־40 אלף דולר עבור אירוחם של בני הזוג נתניהו במלון סנט ריג'ס שבעיר מנהטן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבי ארה"ב בכלל וניו יורק בפרט הורגלו לאחרונה לראות את רכבי ה- FBI שועטים על מרכזי המסחר ועוצרים חשודים בהונאה, שוחד ומרמה, וכעת מצטרף לתמונת החשודים גם מיליונר חרדי ידוע שנחשב לנדיב גדול בעולם הישיבות בארץ הקודש ובחו"ל.

    גיבור הפרשה הוא אדם בשם מורי הברפלד, מנכ"ל קרן גידור בשם פלטינום פרטנרס עם הון מוצהר של 1.25 מיליארד דולר, שאותו הוא גייס באמצעות קשריו עם אנשי עסקים חרדים בארה"ב ובישראל – כך לפי אתר "וול סטריט ג'ורנל".

    לפי הפרסום באתר האמריקאי, הקרן בניהול הברפלד נחקרת כעת על-ידי שני צוותים של תובעים פדרליים ומפקחים על ניירות ערך בחשד להונאה רחבה יחסית, לפי יודעי דבר. זאת, לאחר שהברפלד נעצר בתחילת חודש יוני בחשד לעבירה "פשוטה" יחסית – ניסיון לשחד מנהל איגוד מקצועי להשקיע 20 מיליון דולר בקרן פלטינום. ימים ספורים לאחר המעצר המתוקשר פשטו סוכנים פדרליים על משרדי הקרן בניו-יורק. התוצאה הייתה הרחבה של החקירה להונאה בקנה מידה גדול בהחלט.

    הבוקר (חמישי) חושף עיתון 'ידיעות אחרונות' קשר ישיר בין המיליונר החרדי הברפלד וראש ממשלה בנימין נתניהו, לאחר שבחודש אוגוסט בשנת 2000 שילם הברפלד יותר מ־40 אלף דולר עבור אירוחם של בני הזוג נתניהו במלון סנט ריג'ס שבעיר מנהטן.

    ראוי לציין כי ההזמנה נעשתה בזמן שנתניהו לא עיהן כחבר פרלמנט, ומטרת ההזמנה הייתה חתונה משפחתית, אך בכל זאת קשה להתעלם מכך שהברפלד שיכן את הזוג המלכותי בסוויטה מס'- 1103 במלון, ושילם על האירוח בה 42,020 דולר לשבעה לילות, ושלל הנאות כגון מסעדות יוקרה ופינוקים עד דלת החדר.

    תגובת משפחת נתניהו לבקשת עיתון 'ידיעות אחרונות "האירוח על ידי מר הברפלד היה כשמר נתניהו היה אזרח פרטי. מר הברפלד תרם לפריימריז של נתניהו בשנת 2007 על פי החוק. מר נתניהו לא השקיע בקרן הגידור של הברפלד, לא ישירות ולא בעקיפין. מאז שנת 2009 אין למר נתניהו ידיעה במה משקיעה הנאמנות העיוורת".



    1 תגובות

    מיין תגובות