ליצמן קרבי: "כל זמן שאני כאן, לא אתן ללפיד לקום"

    "אסור לתת לבן אדם שהשפיל, ביזה, והרעיב אותנו החרדים - להיות ראש ממשלה או שר, כל זמן שאוכל אעשה הכל שהוא לא יהיה כזה. כל זמן שאני כאן - לא אתן לו לקום, אסור לדבר איתו ולתת לו צא'פחות"
    דוד לזר 2 Comment on ליצמן קרבי: "כל זמן שאני כאן, לא אתן ללפיד לקום"

    הבוקר הסכים לפיד להבדק ב'פוליגרף' בשידור חי ב'קול חי' ובתנאי שגם ליצמן יבוא, ליצמן עצמו לא נשאר חייב • "לפיד לא מפסיק לזגזג, פעם הוא חזר בתשובה ופעם בשאלה, חד משמעית הוא מופעל משנאת חרדים" • הראיון המלא

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, במליאת הכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    "אסור לתת לבן אדם שהשפיל, ביזה, והרעיב אותנו החרדים - להיות ראש ממשלה או שר, כל זמן שאוכל אעשה הכל שהוא לא יהיה כזה. כל זמן שאני כאן - לא אתן לו לקום, אסור לדבר איתו ולתת לו צא'פחות"
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (חמישי) ניסה יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, לשכנע את מאזיני 'קול חי' שהוא לא שונא חרדים. הוא אף הגדיל לעשות כשהסכים לקיים בדיקת 'פוליגרף' בשידור חי ברדיו 'קול חי' – על השאלה האם הוא שונא חרדים. למרות שלפיד הסכים, היה לו תנאי אחד: "שליצמן גם יבוא לבדיקה".

    שר הבריאות יעקב ליצמן עצמו לא שלל את ההשתתפות בבדיקת ה'פוליגרף' של לפיד, ובראיון למרדכי לביא הבוקר הוא הוסיף כי "אני עוד מחכה לבדיקת ה'פוליגרף' שלפיד אמר שיעשה כאשר הוא שיקר ואמר שהוא לא היה שותף ברצון להפיל את ממשלת נתניהו בקדנציה הקודמת, יש עתיד אמרו שאני שקרן ואמרתי להם שאני מוכן ללכת איתו לפוליגרף", אמר ליצמן.

    סביב השאלה, האם ראוי שלפיד יתראיין ברדיו 'קול חי', השיב: "בשביל מה צריך לתת לו לדבר? מה הוא לא מנצל מספיק את התקשורת נגדנו? גם את הבמה שלכם הוא צריך?".

    לדברי ליצמן, "אני לא אגיב לפה המלוכלך שלו נגד החרדים, אבל מה שכואב לי – זה מה שהוא עשה, הוא לא הזניח שום סעיף בשום חוק – נגד החרדים", אמר ליצמן.

    על כוונותיו של לפיד להתחרות מול נתניהו על ראשות הממשלה אמר ליצמן כי "אסור לתת לבן אדם שהשפיל, ביזה, והרעיב אותנו החרדים – להיות ראש ממשלה או שר, כל זמן שאוכל אעשה הכל שהוא לא יהיה כזה. כל זמן שאני כאן  – לא אתן לו לקום, אסור לדבר איתו ולתת לו צא'פחות", אמר.

    ליצמן הוסיף לתקוף: "לפיד לא מפסיק לזגזג, פעם הוא חזר בתשובה ופעם בשאלה, חד משמעית הוא מופעל משנאת חרדים, הוא נגד החרדים ואני מוכיח לכם את זה, אני עקבי ואני אומר לכם: הוא שונא אותנו, אסור לתת לו יד, אם הוא רוצה לחזור בתשובה בבקשה, שיחזור בו מהחוקים שחוקק, אם הוא היה תומך השבוע בליבה סימן שהוא חוזר בו".

    "גם בגרות אין לו, אין לו ליבה, איך הוא חושב שבלי ליבה יכולים להיות שר אוצר במדינת ישראל, ואם כך – אני חושב שאפשר להיות סוחר טוב בלי ליבה", המשיך ליצמן לתקוף.

    לדבריו, "גם כעת הוא ניצל את התקשורת בציניות עד שקיבל על הראש מסגן השר פרוש שעשה את זה טוב, אז הוא התחרט, עד אז הוא לא התחרט אפילו, עד אז הוא אפילו לא הגיב, רק אחרי שהוכיחו לו מול כל העולם שהוא שקרן – אז התחרט".

    "כולם יודעים דבר אחד, שזה שאני לא מדבר אתו משפיע עליו פי מיליון ממה שאחרים כן מדברים איתו, זה הכי מפריע לו", אמר ליצמן לסיום.

    האזינו לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל מילה פנינה!
      אנחנו עוד מלקקים את הפצעים,
      במשרד החינוך השר מטעמו השאיר שורה ארוכה
      של מוקשים – פקידים שונאי חרדים
      כמו המנכלי"ת ועושי דברה חגי כ"ץ וורדה בורובסקי, גור רוזנבלט וכו'
      עכשיו צריך לטפל בזה, ולאייש מחדש בפקידים בכירים מקצועיים במשרד החינוך

    2. 1

      עוד הפעם ליצמן עם הטירונות שלו מכניס את כולנו לסכנה ,הוא דוחף את לפיד לשנוא אותנו ,מה הוא באמת חושב שזה המדינה שלו ,אנחנו הרי בס"ה נמצאים בגלות אצל החילונים ,וכל זמן שלפיד חושב שהוא צריך אותנו צריכים לתת לו את התחושה שאנחנו מוכנים לשבת איתו ,כי אוי ואבוי אם לפיד יבין שאין לו מה להפסיד ,אז יהיה מסוכן לחרדי לשבת על כוס קפה בחוף ברידינג ,ואני מסכים לגל מילה של יוסי אליטוב היום בפרשנות שלו