עלייתו והתרסקותו של 'פורום המנהלים' של 'המודיע'

    יעקב גרודקה No Comments on עלייתו והתרסקותו של 'פורום המנהלים' של 'המודיע'
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמדי שנה בחודשי הקיץ הלוהטים של העשור האחרון, התקיים כנס מפואר בן יומיים בבנייני האומה בירושלים. הכנס המכונה 'פורום המנהלים של עיתון המודיע' נעשה בשיתוף פעולה עם חברת אימג' הפקות, והוגדר כהצלחה גדולה, שבאה לידי ביטוי הן מצד מערכת העיתון והן מצד חברת ההפקות, והוכחה לכך היא המשך קיומו של הפורום בעשר השנים האחרונות.

    הפורום שהתקיים במשך כל אותן שנים בבנייני האומה בירושלים סחף אליו מנהלים רבים, אנשי עסקים, בכירים ואישי ציבור נחשבים שהיו מגיעים במהלך ימי הפורום ונהנים ממגוון הרצאות, סקירות מקיפות, חשיפות מפתיעות בוועידה המקצועית הכלכלית הייחודית לציבור החרדי.

    לא דומה, לא כמו

    לא דומה, לא כמו

    אלא שמתברר כי דווקא השנה שבה היו אמורות החברות לפתוח את העשור השני לפורום, התגלו חילוקי דעות בין חברת ההפקות למחלקה השיווקית של עיתון המודיע שמשיקה את הפורום מדי שנה, ובעקבות כך הוחלט על ניתוק הקשר, וסיום כינוס הפורום המוצלח.

    במקום זאת החליטו במערכת עיתון 'המודיע' לשנות קונספט ולערוך כנס למנהלים בנושא כלכלה ועסקים בימי החורף הקרירים, שיתקיים באולמי האווניו שליד שדה התעופה בן גוריון, ובמשך יום אחד בלבד ולא יומיים כנהוג בפורום המנהלים.

    באימג' הפקות סירבו להגיב מדוע הסתיים הקשר בינם לבין עיתון המודיע.

    מהנהלת עיתון המודיע נמסר בתגובה: "החלטנו לשנות את הקונספט של פורום המנהלים ובתאריך ה- 20/11 נקיים כנס מנהלים בענייני כלכלה ועסקים באולמי האווניו". לשאלתנו, מדוע הופסק הקשר עם חברת אימג' הפקות, סירבו במערכת העיתון להגיב.



    0 תגובות