מדוע לפיד מחפש את בני רבינוביץ?

    בני מספר שענה לו "אתה יכול להגיד שאתה לא שונא אבל למשל איך תסביר את הסרטון שיצא ממפלגתך, יש עתיד, שכל כולו מסית?
    עמית דניאל 6 Comment on מדוע לפיד מחפש את בני רבינוביץ?

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר, עלה לשידור היום (ד) העיתונאי בני רבינוביץ' בעקבות פגישה אקראית שקיים עם ח"כ ויו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד • מדוע לפיד חיפש אותו? ולמה בכל"ז רבינוביץ בחר לעצבן את לפיד

    בני מספר שענה לו "אתה יכול להגיד שאתה לא שונא אבל למשל איך תסביר את הסרטון שיצא ממפלגתך, יש עתיד, שכל כולו מסית?
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר, עלה לשידור היום (ד) העיתונאי בני רבינוביץ' בעקבות פגישה אקראית שקיים עם ח"כ ויו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד.

    "הייתי בכנסת" סיפר רבינוביץ' "וכשבאתי לאזור המזנון אני שומע את יאיר לפיד קורא לעברי "אותך אני מחפש. אותך אני מחפש כבר יומיים". לא הבנתי על מה ובאיזה הקשר מחפש אותי ולפיד שאל אותי "למה אתה מדבר על שנאה? למה אתה אומר שאני שונא אתכם? אני לא שונא אתכם, את החרדים" בני מספר שענה לו "אתה יכול להגיד שאתה לא שונא אבל למשל איך תסביר את הסרטון שיצא ממפלגתך, יש עתיד, שכל כולו מסית? והוא החל לדבר אתי על "הבדלי השקפות" וכו'" אומר בני.

    ואם כבר שידור, לפיד, ליב"ה וכו', בני מצא לו זמן ופרש את משנתו בשידור בעניין חוק לימודי הליב"ה, בין היתר טען: "שמי שרוצה ללמוד ליב"ה יש מסגרות המלמדות, אבל לכפות על 40,000 תלמידים שלא רוצים ללמוד ליב"ה, לימודי ליב"ה זה לא נכון", "לחצתי לו יד מסכם בני " אבל הצלחתי לעצבן אותו".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      חייב לציין. .. חיפשתי בגוגל את המילים " יאיר לפיד חדשות". וראה איזה פלא. מתוך 10 כתבות היו 9 כתבות מהעיתונאים החרדים. וכולם כתבות הסתה ושנאה ליאיר לפיד… פה הבנתי . אני לא בטוח שיאיר לפיד שונא חרדים. אבל אני בטוח שחרדים שונאים יאיר לפיד. אז תפסיקו להאשים אחרים ותתחילו להסתכל קודם כל על עצמכם.

      1. מה שתגיד, יאיר לפיד!

      2. מעניין שאני עשיתי גוגל על אותם מילים והתוצאות היו ממש שונות… אז אל תאמינו למגיב הזה, ואל תתפלאו אם הוא לא אדון לפיד בכבודו ובעצמו…….

      3. נכון, ואין לנו בעיה עם המסקנה שהגעת אליה, אנחנו באמת שונאים יאיר לפיד כי הנזק שעשית לנו הוא כ"כ גדול, שלא פלא שאתה מתעקש לשכוח אותו ואנחנו מתעקשים לזכור אותו.

    2. 5

      אני לא מבין למה מתעקשים להמשיך לדרוך עליו
      הרי הוא יכול לעלות חזרה
      אז שהוא ינקום כמו שליצמן נקם בו
      הדיוט ליצמן שבטוח שהוא קנה טאבו על החרדים
      אולי על אסתי ויינשטיין הוא קנה

    3. 4

      מתי כבר נבין שהאוייב האמיתי של החרדים הוא נתניהו לפיד סתם ליצן ומתנהג לפי אינטרסים אצל נתניהו זה אידיאולגיה