דו"ח 'הליגה נגד השמצה': האנטישמיות בארצות הברית במגמת עליה

    ב-2015 תועדו 41 מקרים של מתקפות על רקע אנטישמי בארצות הברית, עליה של שלושה אחוזים מהשנה הקודמת. 56 מהתקריות הללו סווגו תחת הכותרת 'אלימות ביותר' עליה של חמישים אחוזים מהשנה הקודמת
    admin2 No Comments on דו"ח 'הליגה נגד השמצה': האנטישמיות בארצות הברית במגמת עליה

    נתונים שפרסם אתמול 'הליגה נגד השמצה', מראים על עליה דרמטית במספר המתקפות האנטישמיות בארה"ב בשנת 2015 • יו"ר הארגון: "מודאג מהנתונים" • הנתונים הוצגו במהלך ישיבה של הוועדה לקליטת עליה בכנסת

    ב-2015 תועדו 41 מקרים של מתקפות על רקע אנטישמי בארצות הברית, עליה של שלושה אחוזים מהשנה הקודמת. 56 מהתקריות הללו סווגו תחת הכותרת 'אלימות ביותר' עליה של חמישים אחוזים מהשנה הקודמת
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נתונים שפרסם אתמול הארגון היהודי אמריקאי: 'הליגה נגד השמצה', מראים על עליה דרמטית במספר המתקפות האנטישמיות בארה"ב בשנת 2015. הנתונים הוצגו במהלך ישיבה של הוועדה לקליטת עליה בכנסת.

    ב-2015 תועדו 41 מקרים של מתקפות על רקע אנטישמי בארצות הברית, עליה של שלושה אחוזים מהשנה הקודמת. 56 מהתקריות הללו סווגו תחת הכותרת 'אלימות ביותר' עליה של חמישים אחוזים מהשנה הקודמת.

    בהמשך לעוינות המתפשטת כלפי ישראל ויהודים בקולג'ים האמריקאים, הארגון מצא כי בשנת 2015 הוכפל מספר התקריות האנטישמיות בקולג'ים. 90 אירועים אנטישמיים התרחשו בשישים קמפוסים שונים. האירועים בקולג'ים מהווים עשרה אחוזים מכלל האירועים האנטישמיים ב-2015. כמו בדוחות קודמים, נמצא כי המספר הגבוה ביותר של תקריות אנטישמיות התרחש במדינות עם ריכוזים יהודים גדולים: ניו יורק, קליפורניה, פלורידה, וכן הלאה.

    על אף העלייה בגילויי אנטישמיות, בארגון אומרים כי מספר התקריות ברחבי ארה"ב נמוך באופן היסטורי. הליגה נגד השמצה עוקבת אחרי אירועים אנטישמיים מאז 1979, ואומרת כי מספרם הגיע לשיא ב-2006, אז תועדו 1,554 מקרים. באופן כללי, נרשמת מאז מגמת ירידה.

    למרות הכיוון החיובי, הארגון עדיין מודאג מנתוני השנה האחרונה. אומר יו"ר הארגון, ג'ונתן גרינבלאט: "אנחנו מודאגים מכך שמספר התקריות שוב עולה, במיוחד שעל כל אירוע שמדווח יש מן הסתם אירוע נוסף שאינו מדווח".



    0 תגובות