מחמיאים לצה"ל ומזועזעים מהממשלה: משפחת מרק מגיבה

    הזדעזענו לשמוע על כך שמדובר במחבל מהרשות הפלסטינית ועל כך שמדובר באנשים שהיו מוכרים לכוחות הביטחון ישבו בכלא והשתחררו
    קובי פינקלר No Comments on מחמיאים לצה"ל ומזועזעים מהממשלה: משפחת מרק מגיבה

    הלילה, סגרו כוחות צה"ל חשבון עם מרצחי הרב מיכאל מרק הי"ד. הרוצח נהרג בחילופי אש, סייעניו נעצרו וביתו נהרס • לצד הכרת הטוב לכוחות הביטחון, הביעו במשפת מרק תדהמה מהיות הרוצחים מוכרים לכוחות הביטחון, שהשתחררו מהכלא

    הזדעזענו לשמוע על כך שמדובר במחבל מהרשות הפלסטינית ועל כך שמדובר באנשים שהיו מוכרים לכוחות הביטחון ישבו בכלא והשתחררו
    11:52
    18.04.24
    עפר גדנקן No Comments on חדש ממשק צוריאל: גבינת חלומי וגבינה בולגרית בהשגחת בד"ץ העדה החרדית לפסח ולימות השנה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הלילה, סגרו כוחות צה"ל חשבון עם מרצחי הרב מיכאל מרק הי"ד, בפיגוע לפני כחודש סמוך לישוב עתניאל. הרוצח נהרג בחילופי אש, סייעניו נעצרו וביתו נהרס. בהודעה שפרסמה משפחת הרב מיכאל, היא מבקשת להודות לכוחות הביטחון, אך יחד עם זאת לקרוא לפעולה.

    "אנחנו מודים לצה"ל לשב"כ ולכוחות הביטחון על כך שעשו לילות כימים למציאת הרוצחים והגעה אליהם", דברי משפחת מרק, "הזדעזענו לשמוע על כך שמדובר במחבל מהרשות הפלסטינית ועל כך שמדובר באנשים שהיו מוכרים לכוחות הביטחון ישבו בכלא והשתחררו. אנו מצפים לתגובה ראויה בכל המישורים על עובדה זו".

    גם ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי הדגיש את הקונפליקט: "קיבלנו את הידיעה על תפיסתם של המחבלים ברגשות מעורבים. מחד הערכה עצומה לצה"ל על הנחישות העבודה העיקשת ועל הצלחתם להגיע אל הרוצחים. מאידך, אנחנו לא רגועים יותר ודבר זה איננו מונע לצערנו את הרצח הבא".

    "ביצת הטרור ממשיכה לדמם כל עוד לא מפעילים אמצעים נוספים קשים מול הרוצחים עוזריהם וקרוביהם מחד ומאידך מגבירים ומרימים את ההתיישבות. בדקות אלה אני בדרכי למשפחה לבשר להם על תפיסתם של הרוצחים".

    תגובת חבר הכנסת יהודה גליק אמר: "השבוע שאלתי בכנסת את שר הביטחון מה הוא מתכנן לעשות כדי למנוע את המשך פעילות המחבלים. הוא ענה לי: 'אנחנו נערכים לפעולות כואבות ובלתי מתפשרות'. אני שמח לראות שהוא עמד בדיבורו".

    אני מברך את כוחות הביטחון על הפעולה היעילה והמהירה לחיסול המחבל שגדע את חייו של יקירי איש רב פעלים מיקי מרק ועל מעצר התשתית שסייעה לו. מדינת ישראל חייבת להכריז על מלחמה בלתי מתפשרת כנגד כוחות הרוע, הכוללים את תשתיות הטרור סייעניהם תומכיהם ומסיתיהם. חייבים לייבש את ביצת הטרור שלא תוכל להמשיך לדמם".

    "בד בבד יש לפעול נגד הלחצים הבינלאומיים לחזק את ההתיישבות ולהרחיבה וכן לחזק את הגורמים הערבים המתונים שהם הרוב. זאת כדי לבנות פה חיים של שלום בר קיימא".



    0 תגובות