שיתו"פ בין משרד הדתות לעמותה פרטית הניב מקווה יוקרתי

    אני שומע על המהפכה הקדושה שאתם עושים בכל מקום, מדן ועד אילת. תמיד הבנתי כי מדובר על בנייה ברמה מיוחדת ועכשיו זכיתי לראות את הפאר היופי ההדר, את ההשקעה המרובה ואת דקדוקי הכשרות המחמירים במקום לדעת כל הפוסקים
    ישראל פריי No Comments on שיתו"פ בין משרד הדתות לעמותה פרטית הניב מקווה יוקרתי

    במעמד חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף, שר הדתות הרב דוד אזולאי, יו"ר ועדת הפנים חבר הכנסת דוד ביטן, מנכ"ל משרד הדתות עודד פלוס- נחנך מקווה טהרה שנבנה בישוב אורנית בעלות של מיליוני שקלים

    אני שומע על המהפכה הקדושה שאתם עושים בכל מקום, מדן ועד אילת. תמיד הבנתי כי מדובר על בנייה ברמה מיוחדת ועכשיו זכיתי לראות את הפאר היופי ההדר, את ההשקעה המרובה ואת דקדוקי הכשרות המחמירים במקום לדעת כל הפוסקים
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבים מבני היישוב אורנית הסמוך לפתח תקווה ושמונה מעל 10 אלף איש, ציפו וחיכו לרגע המיוחל: פתיחת מקווה הטהרה ביישוב. היישוב הקטן מוכר כמקום מגורים באיכות חיים טובה, מרכזים מסחריים פעילים, מתחמי פעילות שלא קיימים ביישובים בסדר גודל כזה ופיתוח סביבתי נאה ביותר.

    בהתאם לכך, לאחר שראשי ארגון "טהרת הבית" השלימו את אסיפת הסכום הגדול לבניית מקווה טהרה, החלה בנייה מתוכננת להפליא למקווה טהרה ברוב הוד והדר. השבוע הושלמה המלאכה וגדולי תורה ואישי ציבור הגיעו לכבד את המעמד.

    ראשון המברכים במעמד היה חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגאון הר' דוד יוסף שאמר "אני שומע על המהפכה הקדושה שאתם עושים בכל מקום, מדן ועד אילת. תמיד הבנתי כי מדובר על בנייה ברמה מיוחדת ועכשיו זכיתי לראות את הפאר היופי ההדר, את ההשקעה המרובה ואת דקדוקי הכשרות המחמירים במקום לדעת כל הפוסקים. אשריכם שזכיתם לכך!".

    שר הדתות דוד אזולאי שנשא דברים הזכיר את הפסוק הראשון מפרשת חוקת – "למדנו כאן שיש דברים הקשורים בטהרה, שזה חוק, גם אם לא מבינים. הגדיל לעשות ארגון 'טהרת הבית' בכך שלמרות שזה חוק, הביאו את כולם לחיבוב מצווה, הודות למקוואות הפאר והודות לכל מה שהם עושים על מנת לקרב משפחות מבני ישראל לטהרה. באוזניי שמעתי לא אחת ממשפחות שאינם שומרי תורה ומצוות, שהצטרפו למשפחת הטהרה בזכות ההנגשה הנוחה והטובה הנעשית ברוב פאר והדר. ניכר כי טהרת הבית טורחים רבות למען הציבור ולהרבות כבוד שמים".

    בפניו של אורח הכבוד ח"כ אמסלם, ניכרה התרגשות רבה מהמעמד. "אני חושב ואף בטוח", אמר אמסלם, "שמקווה טהרה הוא הדבר הכי חשוב שיהיה בכל מקום ואזור – עוד טרם העיר בכלל נבנית. חובה עלינו להודות ולברך את ארגון טהרת הבית שפועל נמרצות בנושא ומנצח על כל המלאכה בהצלחה רבה", אמר אמסלם.

    בסיום המעמד, ביקשו ראשי הארגון להודות לרב הישוב הרב ינעם בן הרוש, לראש המועצה המקומית שלומי לנגר ויו"ר המועצה דתית, צבי בלייאר על השתדלותם הרבה והעזרה לכל אורך הדרך בפתיחת המקווה החשוב לו ציפו כ"כ הרבה מתושבי המקום.

    צפו בגלריה של שלומי כהן מהמעמד:



    0 תגובות