משפחות השכול הביכו את נתניהו בנאומו: "לא מאמינים לך"

    "יישובי עוטף עזה משגשגים בזכות הבנים, הם רושמים צמיחה מרשימה בזכות הבנים. ילדים משחקים בחוצותיהם בזכות הבנים, חקלאים חורשים את שדותיהם בזכות הבנים"
    ישראל פריי 2 Comment on משפחות השכול הביכו את נתניהו בנאומו: "לא מאמינים לך"

    במהלך נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס האזכרה הממלכתי לציון שנתיים למבצע צוק איתן, התפרצו הורים שכולים ותקפו: "הבן שלי נפל בשביל הדמוקרטיה, לא בשביל שלטון כזה" • נתניהו לא הגיב

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    "יישובי עוטף עזה משגשגים בזכות הבנים, הם רושמים צמיחה מרשימה בזכות הבנים. ילדים משחקים בחוצותיהם בזכות הבנים, חקלאים חורשים את שדותיהם בזכות הבנים"
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה פרצה במהלך נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס האזכרה הממלכתי לציון שנתיים למבצע צוק איתן. משפחות שכולות התפרצו לעבר נתניהו והטיחו בו עלבונות, זה מצידו שתק ולא הגיב.

    בטקס בו השתתפו ראשי המדינה, הצבא, ומשפחות השכול, נשא ראש הממשלה דברים, בהם הביע הבנה לכאב המשפחות, תוך ציון העובדה שגם הוא שיכל את אחיו יוני ז"ל, במבצע אנטבה.

    נתניהו אמר: "אנחנו מכבדים היום את זכרם של בנינו, בניכם, הלוחמים האמיצים שבזכותם אנחנו כאן. אחי ואחיותיי, בני משפחת השכול, כן יגונכם יגוני, כן כאבכם כאבי. בשנתיים שחלפו מאז המבצע כתבתי לכם, שוחחתי איתכם, פגשתי בכם, דלתי תמיד הייתה ותמיד תישאר פתוחה בפניכם. העם כולו מוקיר את המחיר ששילמו יקירינו ושילמתם אתם להבטחת ביטחון המדינה והגנת אזרחי ישראל. צוק איתן הוא אחד מאותם הצמתים שבהם עם חפץ חיים נאלץ לאחוז בחרב המגן ולהיאבק על עצם הקיום".

    הוא ניסה להעמיד את תוצאות המבצע באור חיובי: "יישובי עוטף עזה משגשגים בזכות הבנים, הם רושמים צמיחה מרשימה בזכות הבנים. ילדים משחקים בחוצותיהם בזכות הבנים, חקלאים חורשים את שדותיהם בזכות הבנים, בזכות חיילינו ומפקדנו הגיבורים שנקראו לדגל וצעדו בראש, ואלה שצועדים בראש הם ראשוני הנופלים והבאים גם אחריהם".

    יורם טל, אביו של עמרי טל ז"ל התפרץ לעבר נתניהו: "אנחנו לא מאמינים לך. הבן שלי נפל בשביל הדמוקרטיה, לא בשביל שלטון כזה". ונתניהו הגיב לו: "בתור אח שכול, אני מבין את הכאב שלך".

    מוטי מט, אביו של לי ז"ל שנפל בצוק איתן צעק לעבר נתניהו: "המשפחות מבקשות שיקום ראש הממשלה, כמו ראשי ממשלה לפניו, נכון, בלחץ הציבור, ושיקימו ועדת חקירה לאירועי צוק איתן".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מבין אותם!!! בושות!!!! אני מתכוון בושה שזה ה"נאום"!!!

    2. 1

      הוא רוכב טוב על ה"אח השכול"