צרפת: חמושים חוסלו לאחר שהחזיקו בני ערובה ורצחו כומר

    נשיא צרפת פרנסואה הולנד ושר הפנים ברנרד קזנוב הגיעו למקום, והמשטרה המקומית פתחה בחקירה.
    שלמה ריזל 1 Comment on צרפת: חמושים חוסלו לאחר שהחזיקו בני ערובה ורצחו כומר

    הטרור ממשיך להכות בצרפת: שני חמושים בסכינים השתלטו היום על כנסייה בעיירה באזור נורמנדי בצפון צרפת, לקחו חמישה בני ערובה • לפני שחוסלו ערפו השניים את ראשו של הכומר שהוחזק על ידם כבן ערובה

    נשיא צרפת פרנסואה הולנד ושר הפנים ברנרד קזנוב הגיעו למקום, והמשטרה המקומית פתחה בחקירה.
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הטרור ממשיך להכות בצרפת: שני חמושים בסכינים השתלטו היום (שלישי) על כנסייה בעיירה באזור נורמנדי בצפון צרפת, לקחו חמישה בני ערובה, רצחו כומר וחוסלו.

    החמושים נכנסו לכנסייה, מהדלת האחורית והחזיקו בחמישה בני ערובה במקום, כומר, שתי נזירות ושני מתפללים, נזירה נוספת הצליחה להמלט והזעיקה את המשטרה.

    בעקבות כך, הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה והצלה, שהצליחו לחסל את המחבלים. על פי הדיווחים, לפני שחוסלו ערפו השניים את ראשו של הכומר שהוחזק על ידם כבן ערובה, בנוסף נזירה נפצעה אנוש.

    באופן רשמי "הרקע עדיין לא ברור" אבל לפי הטלגרף הבריטי שנסמך על עדויות מהמקום, שני המפגעים שחוסלו ע"י המשטרה צעקו כמה פעמים את המילה "דאעש".

    האירוע התרחש בעיירה סנט אטיין דו-רוברי סמוך לעיר רואן, בירתה ההיסטורית של חבל נורמנדי. נשיא צרפת פרנסואה הולנד ושר הפנים ברנרד קזנוב הגיעו למקום, והמשטרה המקומית פתחה בחקירה.

    התקשורת הצרפתית מדווחת כי המפגעים בכנסיה בצפון המדינה היו חמושים גם בנשק חם ולפני שחוסלו ניהלו חילופי אש עם הכוחות המיוחדים שהגיעו למקום. אחד מהם ניסה לצאת לפני כשנה להלחם עם דאעש בסוריה, אך נעצר בטורקיה בדרכו לחצות את הגבול והוחזר לצרפת ונכלא לשנה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כנראה זה בגלל שצרפת בונה בהתנחלויות