מגפת השכחה • אשדוד: תינוק כבן שלושה שבועות נשכח ברכב

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on מגפת השכחה • אשדוד: תינוק כבן שלושה שבועות נשכח ברכב

    שוב זה קורה ושוב באשדוד. תינוק כבן שלושה שבועות פונה לבית החולים כשהוא סובל ממכת חום, לאחר שנשכח ברכב, למשך מספר דקות • ביום שישי האחרון, פעוטה בת שנה וארבעה חודשים, נשכחה ברכב למשך כשעתים על ידי אביה באשדוד, זמן קצר לאחר מכן היא נפטרה

    אילוסטרציה צילום: Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב זה קורה ושוב באשדוד. תינוק כבן שלושה שבועות פונה לבית החולים במצב קל, כשהוא סובל ממכת חום, לאחר שנשכח ברכב – למשך מספר דקות.

    ממד"א נמסר כי "בשעה 11:58 נמסר  למד"א מרחב לכיש על תינוק שככה"נ שהה ברכב סגור במשך מספר דקות באשדוד. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לתינוק כבן שלושה שבועות בהכרה מעורפלת עם סימני מכת חום".

    כזכור, ביום שישי האחרון, פעוטה בת שנה וארבעה חודשים, נשכחה ברכב למשך כשעתים על ידי אביה בביתר. זמן קצר לאחר מכן היא נפטרה. לפני כחודשיים נשכח פעוט ברכב באשדוד ונפטר.

    לאחרונה, הפכה התופעה למגפה של ממש, ולמרות השיח הרב המתקיים בתקשורת, אנו עדים לצקרים רבים של ילדים הנשכחים ברכב על ידי הוריהם, כשלעיתים – השכחה הופכת לטרגדיה קשה.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מה קורה חיה או מתה ?

    2. 3

      האירוע הקודם היה בביתר ולא באשדוד

    3. 2

      זה לא מגפת השיכחה אלא מגפת האייפון! ציינו מקרה אחד בו נשכח תינוק והשוכחים לא היו בעלי אייפון.. כמה מקרים כאלו היו לפני 7-10 שנים וכמה היום?! ההתמכרות הזאת גורמת לאנשים להיות עייפים ולא מרוכזים בעליל בעולם האמיתי, והתוצאות בשטח! במקום לעשות תקנות שימנעו שיכחת ילדים תזרקו את הכלי המנתק הזה לפח ותתחילו לחיות בעולם האמיתי!