הסוף להפגנות הזועמות בכיכר השבת בירושלים?

    חבר המנהל הקהילתי שיזם את הסיור משה כהן הציג פתרון לשריפת הפחים ע''י קשירתם לעמודים ובכך למנוע את גרירת הפחים לצמתיים המרכזים ולמנוע את חסימתם.
    איתי גדסי 2 Comment on הסוף להפגנות הזועמות בכיכר השבת בירושלים?

    בסיור שהתקיים בשכונת גאולה בירושלים, הודיעו סגן ומ"מ רה"ע יצחק פינדרוס ומנהל אגף תברואה מר ציון שטרית על תחילתו של פיילוט של קשירת פחים לעמודים שאולי ימנעו את חסימת הצירים בעיר • תיעוד

    יצחק פינדרוס
    חבר המנהל הקהילתי שיזם את הסיור משה כהן הציג פתרון לשריפת הפחים ע''י קשירתם לעמודים ובכך למנוע את גרירת הפחים לצמתיים המרכזים ולמנוע את חסימתם.
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסיור שהתקיים בשכונת גאולה בירושלים, הודיעו סגן ומ"מ רה"ע יצחק פינדרוס ומנהל אגף תברואה מר ציון שטרית על תחילתו של פיילוט של קשירת פחים לעמודים שאולי ימנעו את חסימת הצירים בעיר.

    בסיום הסיור התקיימה ישיבה בבית אחד התושבים בא עלו מגוון בעיות באזור. ברחוב עזר ליולדות הציגו למשתתפי הסיור פח אשפה שנמצא באותו מתקן יחד עם בלוני גז המהווים סכנה מוחשית לציבור עקב חשש משריפת הפח בהפגנות, נציגי העירייה הבטיחו לפעול עם הגורמים המקצועיים לטיפול בבעיה. עיקר הסיור היה בעיית ההפגנות בכיכר השבת וחסימת הצירים באזור הפוגעים בעשרות האלפיים העוברים באזור.

    פינדרוס הודיע על הוספת עובדי תברואה באזור ועל מספר פעילויות לרווחת תושבי השכונה, כמו"כ ביקש מנציג המשטרה לפעול ביתר שאת במישור הפלילי נגד מציתי הפחים בשכונה ונגד מפיצי הפאשקווילים המלכלכים את האזור.

    חבר המנהל הקהילתי שיזם את הסיור משה כהן הציג פתרון לשריפת הפחים ע"י קשירתם לעמודים ובכך למנוע את גרירת הפחים לצמתיים המרכזים ולמנוע את חסימתם.

    מנהל אגף התברואה מר ציון שטרית הודיע כי בקרוב יחל בפיילוט לבחינת העניין ובכך לעזור לאלפי תושבי ומבקרי האזור הסובלים מחסימת הצירים. עוד השתתפו בסיור מנהל רובע מרכז מר יובל יעקב, מתכננת שכונתית גב' רעיה שילה, חברי הנהלת מנהל קהילתי גאולה – בוכרים, נציג המשטרה אלון כהן, קצין מבצעים של הכבאות עמנואל כהן ובכירי העירייה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה אותו פינדרוס שחיבק את רב הציידים מר אדלר?

    2. 1

      סוף סוף מטפלים בבעיה הזאת שיש הפגנות אין מצב להכנס או לצאת מגאולה.