הזוי • אבו מאזן יתבע את ברטניה בגלל 'הצהרת בלפור'

    אבו מאזן הזהיר את מדינות ערב מפני "שיתוף פעולה אזורי, שנועד להוביל לנורמליזציה עם ישראל לפני סיום הכיבוש", אמר במסגרת נאומו בפסגת הליגה הערבית.
    דוד לזר 2 Comment on הזוי • אבו מאזן יתבע את ברטניה בגלל 'הצהרת בלפור'

    משהו הזוי קורה לאבו מאז • אמש פורסם כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ביקש ממדינות ערב לסייע לו להגיש תביעה נגד בריטניה • לא תאמינו מה הסיבה לכך: הצהרת בלפור שהוכרזה בראשית ימי המנדט הבריטי

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    אבו מאזן הזהיר את מדינות ערב מפני "שיתוף פעולה אזורי, שנועד להוביל לנורמליזציה עם ישראל לפני סיום הכיבוש", אמר במסגרת נאומו בפסגת הליגה הערבית.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משהו הזוי קורה לאבו מאזן: אמש (שני) פורסם כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ביקש ממדינות ערב לסייע לו להגיש תביעה נגד בריטניה, ולא תאמינו מה הסיבה לכך: הצהרת בלפור שהוכרזה בראשית ימי המנדט הבריטי, שעל פיה ניתן היה ליהודים לעלות לארץ ישראל.

    אבו מאזן הזהיר את מדינות ערב מפני "שיתוף פעולה אזורי, שנועד להוביל לנורמליזציה עם ישראל לפני סיום הכיבוש", אמר במסגרת נאומו בפסגת הליגה הערבית.

    כמו"כ, קרא אבו מאזן למדינות ערב לתמוך בועידת השלום הבינלאומית, כדי להחיות את יוזמת השלום הערבית ולקבוע לו"ז מוגדר למשא ומתן בין ישראל לפלסטינים במטרה לסיים את הכיבוש.

    באשר לתביעה בעניין הצהרת בלפור, קרא אבו מאזן למדינות הליגה "לסייע לפלסטינים להגיש תביעה נגד בריטניה, עקב מתן הצהרת בלפור בשנת 1917, שאחריה הועברו מאות אלפי יהודים מאירופה ומקומות נוספים לפלסטין, על חשבון בני עמנו". אבו מאזן אף הצהיר כי הפלסטינים מתכוונים "לפתוח את תיקי הפשעים הישראליים שבוצעו נגד בני עמנו מאז סיום המדנט הבריטי, ומעשי הטבח שאירעו ב-1948 ולאחר מכן", אמר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רחמנות עליו הוא לא מוצא דרך שישמעו עליו בעולם…
      כמו שגלעד ארדן אמר אח"כ הוא יתבע את הקב"ה שהוא נתן לנו את הארץ…