סרטון ההסתה • לפיד לפרוש: "אתה לא שקרן, טעינו"

    פרוש: אני הוכרזתי פה כשקרן. אבל אני בטוח שהצופים בבית יודעים שמה שאני אמרתי זה אמת ומי שהכריז עלי שאני משקר הוא אמר לא אמת
    איתי גדסי 3 Comment on סרטון ההסתה • לפיד לפרוש: "אתה לא שקרן, טעינו"

    לילה לבן בכנסת • סגן השר פרוש תקף את סרטון ההסתה של "יש עתיד" • ח"כ מיקי לוי כינה אותו שקרן • יו"ר יש עתיד יאיר לפיד התנצל: "לא שיקרת, הייתה טעות. הייתה טעות שלנו. מיקי לא ראה את זה" • התיעוד המלא

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    פרוש: אני הוכרזתי פה כשקרן. אבל אני בטוח שהצופים בבית יודעים שמה שאני אמרתי זה אמת ומי שהכריז עלי שאני משקר הוא אמר לא אמת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלילה (שלישי) במליאת הכנסת נאם סגן שר החינוך מאיר פרוש ואמר בדבריו כי יש עתיד הולכת בדרך של שקרים. "יש עתיד- כך נמסר לי, הפיצו סרטון, ובו נאמר בין היתר: "ממשלת ישראל החליטה לבטל את לימודי הליבה, זה אומר שקרוב למיליון אזרחים לא ילמדו, לא מתמטיקה ולא אנגלית, לא יצליחו לפרנס את עצמם ויחיו חיי עוני, יודעים מי יצטרך לפרנס אותם? יודעים מי יסחוב אותם על הכתפיים כל החיים?".

    "זהו שקר גס" אמר סגן השר פרוש "מיליון אזרחים לא ילמדו לא מתמטיקה ולא אנגלית? כל המחוז החרדי, כולו, אין בו יותר מאשר 420 אלף תלמידים, מתוך זה כ-50 אלף תלמידי מוסדות הפטור. אז היכן הם המיליון שלא יצליחו לפרנס את עצמם ויחיו חיי עוני, כתוצאה מחוק זה? איזו חבורה של שקרנים. אנחנו צריכים שאתם תפרנסו אותנו? אנחנו צריכים שתסחבו אותנו על הכתפיים כל החיים?".

    ח"כ מיקי לוי עלה לדוכן והזדעק על סגן השר פרוש, ומחה ואמר כי בסרטון של יש עתיד לא נאמר כי מיליון אזרחים לא ילמדו מתמטיקה ואנגלית וכי סגן השר פרוש הוא שקרן.

    סגן השר פרוש עלה לנאום בסיכום הצעת החוק ואמר: "אני הוכרזתי פה כשקרן. ואני חייב לומר שבסרטון של יש עתיד, יש את המשפט כדלהלן "ממשלת ישראל החליטה לבטל את לימודי הליבה, זה אומר שקרוב למיליון אזרחים לא ילמדו לא מתמטיקה ולא אנגלית, לא יצליחו לפרנס את עצמם ויחיו חיי עוני. יודעים מי יצטרך לפרנס אותם? יודעים מי יסחוב אותם על הכתפיים כל החיים"?

    סגן השר פרוש הוסיף: "אז אני לא מחכה שכאן במליאה יגידו שאני לא שקרן, אבל אני בטוח שהצופים בבית יודעים שמה שאני אמרתי זה אמת ומי שהכריז עלי שאני משקר הוא אמר לא אמת, ואני מצפה ממך שתתקן את דבריך".

    יו"ר יש עתיד יאיר לפיד נצפה משוחח עם ח"כ מאיר כהן ולאחר מכן קם והתנצל בפני סגן השר פרוש: "לא שיקרת, הייתה טעות. הייתה טעות שלנו. מיקי לא ראה את זה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל הסימנים של ערב רב – שונאים את יראי השמיים ופועלים נגד התורה הקדושה

    2. 1

      לפיד היקר, הבנו שאתה יודע להודות בטעויות. לא ידענו שאתה אלוף בלעשות טעויות. כל הזמן עושה טעויות ומתנצל על הטעויות שנגרמות בטעות.
      יאללה, לך הביתה, זו אולי תהיה הטעות האחרונה שלך, אבל עליה לפחות לא תצטרך להתנצל.