האזינו • קבלו את הראיון הקצר ביותר של בוז'י הרצוג

    אמר לו הרב: "חכה עוד שנה אחת, ואכן לאחר שנה בא אותו איש לרב עם תינוק בידיו"
    דוד לזר No Comments on האזינו • קבלו את הראיון הקצר ביותר של בוז'י הרצוג

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר ב"קול חי', עלה לשידור הרב מרדכי חסידים שהיה ועודנו סמוך על שולחנם של גדולי ישראל • חסידים נקרא לשידור בכדי לספר סיפורי מופת שחזה בעיניו • ואיך יו"ר האופוזיציה התגלגל לראיון? • האזינו

    הרצוג צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    אמר לו הרב: "חכה עוד שנה אחת, ואכן לאחר שנה בא אותו איש לרב עם תינוק בידיו"
    11:02
    18.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on "מצילנו מידם": שב"כ חשף מחבל דעא"ש ליד ירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר ב"קול חי', עלה לשידור הרב מרדכי חסידים שהיה ועודנו סמוך על שולחנם של גדולי ישראל. חסידים נקרא לשידור בכדי לספר סיפורי מופת שחזה בעיניו. תוך כדי דבריו שמע טוקר ברקע את יו"ר האופוזיציה ח"כ בוז'י הרצוג מברך את חסידים לשלום.

    כשטוקר שמע את הרצוג מברך את חסידים הפציר טוקר בחסידים שיביא את בוז'י לשידור וחסידים נענה. טוקר בירך את בוז'י והאחרון מיהר לישיבת סיעה – כך שלא יכל להאריך.

    בראיון סיפר הרב חסידים על יום ההילולה של חכם בן ציון אבא שאול זיע"א. "לביתו של הרב זצ"ל" פתח חסידים, "הגיע באחד הימים ראש ישיבה גדול שבא לבקש ברכה על זרע של קיימא, ומכיוון שהיה נשוי שנים רבות  – הוא רצה להתגרש ולישא אשה אחרת. ענה לו הרב "חכה עוד שנה אחת, ואכן לאחר שנה בא אותו איש לרב עם תינוק בידיו".

    "לעומת זאת בא באחד הימים לרב  -איש שלא היה לו ילדים וסיפר לרב את פחדיו שכאשר יבוא לפני בית דין של מעלה הוא יואשם שלא קיים את מצוות פריה ורביה. ענה לו הרב 'לא יהיו לך ילדים' אמר האיש 'מה? מה אומר למעלה?' ענה לו הרב 'תגיד להם שבן ציון אבא שאול אמר כך'".

    "מהרב היה אפשר ללמוד מוסר ללא הרף" מציין הרב חסידים, "יום אחד אמרתי לרב, מה פלוני שהיה פה רצה. אמר לי הרב 'אתה צריך לדעת לא להסתקרן ולדעת את בקשותיהם של אלו הבאים לכאן לבקש ברכה' ומאז לא שאלתי מאום בעניין".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות