חיסכון בנפח הגלישה: גוגל מכריזה על שורת שידרוגים

    גוגל הודיעה שהיא תשלב בפליי טכנולוגיה חדשה שתנתח כל עדכון תוכנה לאפליקציות קיימות ותוריד רק את המידע הנדרש על מנת לעדכן את האפליקציה, במקום להוריד את העדכון כולו. התוצאה, לפי גוגל, יכולה לחסוך עד 50% מנפח ההורדה המקורי
    admin2 1 Comment on חיסכון בנפח הגלישה: גוגל מכריזה על שורת שידרוגים

    במהלך סוף שבוע האחרון הכריזה גוגל על שורה של שדרוגים לחנות האפליקציות הרשמית שלה מה שאמור לחסוך למשתמשים אחוזים ניכרים בנפח הגלישה • כל אפליקציה שעולה לפליי עוברת שורה של בדיקות תוכנה, בניה מחדש ודחיסה

    צילום: Gili Yaari / FLASH90
    גוגל הודיעה שהיא תשלב בפליי טכנולוגיה חדשה שתנתח כל עדכון תוכנה לאפליקציות קיימות ותוריד רק את המידע הנדרש על מנת לעדכן את האפליקציה, במקום להוריד את העדכון כולו. התוצאה, לפי גוגל, יכולה לחסוך עד 50% מנפח ההורדה המקורי
    16:30
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבעיה המוכרת של כל משתמש סלולרי: הדרישה לעדכן את האפליקציות בסלולר יכולים לפעמים לדרוש ממכם להוריד מאות מגה בייט מידי יום, ומה שבעצם גורם לכם לבזבז את כל חבילת הגלישה שלכם על עידכונים תכופים.

    במהלך סוף שבוע האחרון הכריזה גוגל על שורה של שדרוגים לחנות האפליקציות הרשמית שלה מה שאמור לחסוך למשתמשים אחוזים ניכרים בנפח הגלישה.

    גוגל הודיעה שהיא תשלב בפליי טכנולוגיה חדשה שתנתח כל עדכון תוכנה לאפליקציות קיימות ותוריד רק את המידע הנדרש על מנת לעדכן את האפליקציה, במקום להוריד את העדכון כולו. התוצאה, לפי גוגל, יכולה לחסוך עד 50% מנפח ההורדה המקורי.

    בנוסף, גוגל הודיעה שהיא שיפרה את טכנולוגיית הדחיסה שלה. כל אפליקציה שעולה לפליי עוברת שורה של בדיקות תוכנה, בניה מחדש ודחיסה, אבל טכנולוגיית הדחיסה החדשה תוריד את גודל הקבצים בעד 12% – מה שיכול להיות משמעותי במיוחד כאשר המשתמש מוריד משחקים ואפליקציות עשירות בגרפיקה שיכולות לשקול לעיתים למעלה מ-2 גיגה-בייט. כלי הדחיסה החדש משתלב היטב עם הפיצ'ר שגוגל השיקה ביוני האחרון, שמקל על בעלי סמארטפון עם שטח אחסון קטן למקסם את השטח הזמין להם.

    ולבסוף, גוגל תתחיל להציג בדף של כל אפליקציה את גודל ההורדה המיועד להתקנה שלה. עד כה, גוגל רק התריע בפני המשתמשים כאשר ניסו להוריד אפליקציה גדולה במיוחד, במשקל של חצי גיגה-בייט ומעלה, כאשר הם אינם מחוברים ברשת ויי-פיי. כעת המשתמשים יוכלו לדעת את גודל ההורדה עוד לפני ההתקנה, ולהחליט האם הם מעוניינים לחכות עד שיהיו באזור של רשת ויי-פיי זמינה או לא.



    1 תגובות

    מיין תגובות