להאזין ולדמוע • אורית מרק מספרת: אלו הם חיי ללא אבא

    את האמונה הזאת שלקבל את הדין אבא שלנו הטביע בנו. לדעת שמה שקורה לי עכשיו יגרום לי לעשות את השליחות שלי בעולם טוב יותר
    ישראל פריי No Comments on להאזין ולדמוע • אורית מרק מספרת: אלו הם חיי ללא אבא

    הבוקר, בתכנית "עניין משפחתי" בהגשת רחל פסטג, שוחחה רחל עם אורית מרק, בתו של הרב מיכאל הי"ד • "קשה לי שאין ברכה בערב שבת ושאבא לא מחכה מחוץ לבית כנסת ומחבק. זה הכי קשה, הדברים הקטנים"

    את האמונה הזאת שלקבל את הדין אבא שלנו הטביע בנו. לדעת שמה שקורה לי עכשיו יגרום לי לעשות את השליחות שלי בעולם טוב יותר
    11:02
    18.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on "מצילנו מידם": שב"כ חשף מחבל דעא"ש ליד ירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלשה שבועות חלפו מהירצחו של הרב מכאל מרק הי"ד, מיריות מחבל בדרך שבין בית חגי לעתניאל, ובמשפחתו מתחילים לאסוף את השברים.

    אם לא די באבל הכבד על מות אביהם הדגול, נאלצים בני המשפחה לפטרל בין הטיפול בילדים הקטנים, לבין מיטת חוליה של האם חווה רחל, שנפצעה באורח קשה בפיגוע בו איבדה את בעלה.

    הבוקר, בתכנית "עניין משפחתי" בהגשת רחל פסטג, שוחחה רחל עם אורית מרק, בתו של הרב מיכאל הי"ד, ששיתפה במצב אמה: "יש שיפור אבל הדרך עוד ארוכה מאד היא צריכה לעבור עוד שיקום ממושך. שמה לתפילה חווה רחל בת איילת השחר בתושח"י".

    רחל, סיפרה לאורית על ביקור יעל איבר בביתם בשבעה ועל העצמות שהשאירו את יעל ללא מילים כשחזרה משם. "מאיפה מגיעים הכוחות?" שאלה רחל ואורית אמרה "את האמונה הזאת שלקבל את הדין אבא שלנו הטביע בנו. לדעת שמה שקורה לי עכשיו יגרום לי לעשות את השליחות שלי בעולם טוב יותר. אם אבא היה רואה את מגוון האנשים שהגיעו לפה ומאיפה הם הגיעו, אנשים באו מאילת, מצפת, מכל מקום, הוא היה נפעם. מדהים כמה העם שלנו בא לחזק. אני חושבת שזה גם איחד מאד את העם שלנו".

    היא סיפרה על איך שאביהם אהב את כל ילדיו וקיבל אותם על אף דברים שלא היו בהכרח עם השקפת עולמו וכשרחל מתעקשת על דוגמה היא מספרת שביום מן הימים היא שאלה את אביה האם לעשות נזם. "והוא", היא אומרת, "לא אהב והתחבר לזה בכלל אבל התשובה שלו הייתה "אני לא אוהב נזם אבל אני אוהב יותר אותך".

    על געגועיה היא מספרת: "אני מתגעגעת לדברים הקטנים. לשבת, שעכשיו קשה. קשה לי שאין ברכה בערב שבת ושאבא לא מחכה מחוץ לבית כנסת ומחבק. זה הכי קשה, הדברים הקטנים".

    לסיום היא מבקשת: "תחשבו תמיד 'איך אני נהיה טוב יותר? איך אני מוסיף, עם מה שאני, טוב לעולם?'".

    האזינו לראיון המלא:

     

     



    0 תגובות