ילד כבן 6 נפל מחלון ביתו שבקומה השלישית • מצבו קשה

    במשטרה בודקים חשד לרשלנות.
    בנצי לייזרוביץ No Comments on ילד כבן 6 נפל מחלון ביתו שבקומה השלישית • מצבו קשה

    ילד כבן 6 נפגע השבת באורח קשה לאחר שנפל מחלון ביתו שבקומה השלישית ברחוב ביל"ו בעיר אשקלון • חובשים ופארמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר

    אילוסטרציה צילום: Flash90
    במשטרה בודקים חשד לרשלנות.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ילד כבן 6 נפגע השבת באורח קשה לאחר שנפל מחלון ביתו שבקומה השלישית ברחוב ביל"ו בעיר אשקלון. חובשים ופארמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר.

    מחקירת המשטרה עלה כי הילד שהה בבית משפחתו יחד עם אמו ואחיו, אולם הוא טיפס על אדם החלון בכדי להוריד דבר מה, מעד וצנח לקרקע. במשטרה בודקים חשד לרשלנות.

    ממד"א נמסר כי "בשעה 19:18 נמסר למד"א מרחב לכיש על ילד שנפל מגובה ברחוב ביל"ו באשקלון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי ילד כבן 6 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית בהכרה לאחר שנפל מגובה של כ 3 קומות".

    פראמדיקית מד"א קלי פרץ שטיפלה בילד סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 40 מחזיקה ילד כשהוא בהכרה מלאה, בוכה וסובל מפגיעה רב מערכתית. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של שלוש קומות. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה במהירות תוך כדי המשך טיפול לבית חולים, כשמצבו קשה".

     



    0 תגובות